.

Beantwoord

Simkaart activeren werkt niet. Ik krijg een foutmelding. Wat nu?

  • 25 March 2017
  • 4 reacties
  • 131 Bekeken

Badge
Ik wil via de site mijn nieuwe simkaart actieveren, maar krijg een foutmelding dat dit niet werkt. Vervolgens word ik hier naar het forum verwezen voor support.
icon

Beste antwoord door Samantha 27 March 2017, 12:44

Bekijk originele reactie

4 reacties

Wis even de cookies geschiedenis van je browser. Chrome is de browser die het beste werkt met de site van Simyo.
Badge +7
Hoi HDekkers,

Oei, wat onhandig dat het niet lukt om je nieuwe simkaart te activeren. Vaak kan dit probleem worden opgelost door je cookies te wissen of het op een andere computer of webbrowser te proberen.

Als dit niet lukt, kun je me dan een privébericht sturen met daarin een printscreen van deze foutmelding en het simkaart nummer van je nieuwe simkaart? Dan ga ik ervoor zorgen dat we je simkaart zo snel mogelijk kunnen activeren.

Laat je weten of het is gelukt?

Groetjes,
Samantha

@Ray, heel erg bedankt voor je tip! 🙂
Badge
Ik ben het nu al vanaf zaterdag aan het proberen, cookies verwijderd en het lukt nog steeds niet, dus al deze raadgevingen helpen niet.
Graag contact hoe dit te verhelpen want dit kan natuurlijk niet.
Reputatie 7
Badge +10
Hi HDekkers,

Wat stom dat het niet lukte met het verwijderen van je cookie-gegevens! Heb je Samantha's advies gevolgd en haar een printscreen inclusief je simkaartnummer toegestuurd via een privébericht? 🙂 Je vraagt om contact om dit te verhelpen, maar haar aanbod sluit daar precies op aan. Het is letterlijk waar je nu om vraagt, dus win, win, toch?

Groetjes,
Jihane

Reageer