.

Beantwoord

Is mijn nieuwe simkaart defect?

  • 24 August 2016
  • 5 reacties
  • 111 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Dag,

Heb vandaag een nieuwe sim ontvangen, deze wordt echter niet herkend door mijn telefoon. De telefoon herkent wel andere sim kaarten. Heb de sim geactiveerd. Wat nu?

Mvg George
icon

Beste antwoord door Sean 25 August 2016, 11:45

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Sjors,

heb je de sim al in een andere telefoon geprobeerd?
en heb je al een pincode moeten invullen, als het goed is zit er in het begin namelijk een pincode op.
Als je die pincode niet hebt ingevuld kan hij onmogelijk werken, en dus herkent je telefoon hem misschien niet..

Groet Paul.
Badge
Dag Paul, de sim wordt in het geheel niet herkend, en er is dus ook geen mogelijkheid om een pincode in te voeren. Ook bij een collega werd de sim als niet bestaand ervaren door zijn iphone
Reputatie 5
Badge +6
Hey Sjors,

dan kan ik je zo niet verder helpen.
Een Simyo moderator kan je waarschijnlijk een nieuwe simkaart sturen.

Groetjes Paul.
Zou kunnen dat de sim te dun is, probeer een papiertje, gevouwen....extra durbij.:)
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Sjors,

Wat raar dat je nieuwe simkaart niet werkt.

Goed dat je al wat tests hebt uitgevoerd, zodat we kunnen uitsluiten dat de simkaart lezer defect is.

Heb je het idee dat de simkaart een beetje los zit? Het kan namelijk zo zijn dat je een dikkere simkaart nodig hebt. Deze zal ik dan uiteraard kosteloos toesturen.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Sean

@PaulH en Friesian, bedankt voor jullie hulp 😃

Reageer