.

Beantwoord

Mijn simkaart is volgens mijn telefoon permanent geblokkeerd

  • 10 June 2014
  • 7 reacties
  • 4565 Bekeken

Mijn simkaart is volgens mijn mobiel permanent geblokkeerd. Volgens mijn simyo staat hij nog steeds op actief. Moet ik nu een nieuwe simkaart aanvragen of kan het gereset worden?
icon

Beste antwoord door frankvd 11 June 2014, 16:01

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi frankvd, welkom op het Simyo forum :)

Ik zie in je gegevens dat je al een vervangende simkaart besteld hebt, dus ik denk dat je er dan achter bent gekomen dat je simkaart het echt helemaal niet meer doet.

Wat is er dan gebeurd met je simkaart?
Ja, gewoon heel dom. Mijn zoon gebruikt deze kaart. Hij moest de puk en pin invoeren. Toen keek hij bij het verkeerde tel.nr. en voerde dus steeds de verkeerde code in. Ondanks mijn advies even te wachten tot ik tijd had om alles even goed na te kijken, had hij het verkeerde nr. al 10x ingevoerd. Tja, en toen was de kaart permanent geblokkeerd.
Volgens mijn simyo was de kaart nog actief, maar volgens zijn mobiel was de kaart dus permanent geblokkeerd.
Ik heb vanmorgen voor de zekerheid even de klantenservice gebeld. Mijn vermoeden dat we een nieuwe kaart moesten bestellen, klopte. Dus vandaar.
Mijn zoon weet dus nu hoe het niet moet 😉
Badge +6
Hoi frankvd,

Ah op die manier, zijn altijd erg waardevolle lessen dit soort dingen 😉

Ik verwacht in ieder geval dat jullie vandaag, dan wel morgen de vervangende simkaart in de brievenbus hebben liggen 🙂
Mijn zoon heeft nu dit probleem ook. Moet hij nu een nieuwe kaart aanvragen? Maar kan dat wel op het lopende abonnement waarvan hij de pukcode verkeerd ingetoetst had?
En behoud hij dan hetzelfde nummer?

Gr. Anita
Reputatie 5
Badge +11
Hoi 6je7cr83, welkom op het Simyo forum :)

In je gegevens zie ik dat je al een vervangende simkaart hebt besteld. Je krijgt van ons nu een nieuwe simkaart met hetzelfde nummer en hetzelfde abonnement. Eigenlijk blijft alles bij het oude, behalve de simkaart en de pin- en pukcode.
Beste,

Bij mij staat op simyo ook dat mijn sim actief is maar als ik de simkaart (de nieuwe versie) geeft die aan dat de simkaart permanent geblokkeerd is wat moet ik nu doen?

Met vriendelijke groet,


Pim Jansen
Reputatie 6
Badge +10
Hoi pim_jansen,

Zojuist heb ik antwoord gegeven op je vraag in dit topic. Als je nog verdere vragen hebt, help ik je graag (voor het overzicht) via dat topic verder 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer