.

Beantwoord

Mijn simkaart is geblokkeerd voor uitgaand verkeer. Hoe kan ik dit oplossen?

  • 8 April 2017
  • 5 reacties
  • 126 Bekeken

Ik zag op mijn simyo dat mijn simkaart is geblokkeerd voor uitgaand verkeer. Ik heb een beltegoed van 10 euro die automatisch wordt opgewaardeerd. Hoe kan ik dit oplossen??
icon

Beste antwoord door Samantha 10 April 2017, 11:42

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +7
Hoi ruudwestland,

Welkom op het Simyo forum :)

Ik kan me voorstellen dat je je afvraagt waarom je simkaart is geblokkeerd voor uitgaande oproepen. Ik zie dat dit komt door een technisch foutje aan onze kant. Op 5 april is je beltegoed opgegaan. Op het moment dat je beltegoed op is, wordt je simkaart geblokkeerd voor uitgaande oproepen. Dit betekent dat je zelf niet meer kunt bellen, sms'en en internetten. Je kunt nog wel gebeld worden. Je kunt deze blokkade eraf halen door op te waarderen. Jij hebt automatisch opwaarderen aan staan, dus er is meteen € 10,00 aan je beltegoed toegevoegd. Hiermee had de blokkade er ook af moeten gaan, maar door een foutmelding is dit helaas niet gebeurd. Sorry hiervoor!

Daarom heb ik meteen je simkaart alsnog geblokkeerd. Als je je telefoon even uit en aan zet, kun je je simkaart weer gebruiken. Laat je weten of alles goed is gegaan?

Groetjes,
Samantha
Hallo Samantha,

Het werkt inderdaad weer! Bedankt!

Groet, Ruud.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi ruudwestland,

Mooi dat het weer werkt! Graag gedaan namens mijn collega Samantha! Als je nog vragen hebt horen we dat graag van je.

Groetjes,
Caspar
Hallo,

Deze maand is weer mijn simkaart geblokkeerd voor uitgaand verkeer! Kunnen jullie het structureel oplossen?

Zo wordt het wel vervelend als het elke maand gebeurd.

met vriendelijke groet,

Ruud Westland.

Hoi ruudwestland,

Mooi dat het weer werkt! Graag gedaan namens mijn collega Samantha! Als je nog vragen hebt horen we dat graag van je.

Groetjes,
Caspar
Badge +7
Hoi Ruudwestland,

Wat vervelend dat het weer is gebeurd! Sorry hiervoor! Onze technische afdeling is bezig dit probleem op te lossen. Helaas duurt het wat langer dan verwacht.

Ik heb je simkaart meteen weer gedeblokkeerd. Als je je toestel weer opnieuw opstart, kun je hem weer gebruiken.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

Reageer