.

Beantwoord

Ik krijg de melding 'Geen simkaart'. Wat nu?

  • 28 December 2016
  • 29 reacties
  • 3875 Bekeken

hallo ik heb vandaag een wiko sunny gekregen en mijn sim in de telefoon gedaan, maar krijg steeds de melding geen simkaart, hoe kan ik dit oplossen, zou hem wel graag willen gebruiken, zouden jullie me tips kunnen geven
😳
icon

Beste antwoord door Thomas 18 April 2018, 11:04

Bekijk originele reactie

29 reacties

Beste Paul - @ pijzendoorn

Wanneer de simkaart wel werkt in een andere telefoon, de iPhone, en bij die van je dochter, de Wiko, niet. Dan wordt er toch een dienst geleverd vanuit Simyo maar de Wiko is het probleem. Zou het dan niet logisch zijn dat je bij het verkooppunt van de Wiko aanklopt?

Fijne dag nog ! 😎
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Paul,

Ah, balen dat je simkaart nog niet wordt gelezen in je telefoon! Ik snap dat je een passende oplossing hiervoor wilt.

Ik wil graag weten of onze simkaart wel in een ander toestel werkt. Als de simkaart niet werkt in een ander toestel, ligt het probleem aan de simkaart. Werkt het wel in een toestel? Dan werkt onze simkaart wel maar is de combinatie van de simkaart en je telefoon niet goed. Hier hebben wij geen invloed op, want wij hebben je een werkende simkaart geleverd.

Je hebt in december als laatst gebruik gemaakt van je aansluiting, had je je simkaart toen ook in je Wiko telefoon geplaatst?

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Ashweeta
Lees dit even, iPhone wel werking...Wiko niet.

Vanaf......

https://forum.simyo.nl/simkaart-86/ik-krijg-de-melding-geen-simkaart-wat-nu-36925/index1.html#post182380
Reputatie 6
Badge +4
Edit: Omdat het antwoord van Asma niet helemaal het juiste antwoord was op de vraag van bibi1978 en pijsendoorn heb ik mijn antwoord als beste antwoord gemarkeerd.

Hoi pijsendoorn,

Hierboven lees ik dat je simkaart het wel doet in een andere telefoon. Zoals franswon al aangeeft betekent dit inderdaad dat het probleem gezocht moet worden in de telefoon.

Toevallig heb ik deze vraag vaker langs zien komen en ik stel voor om je een 'dikkere' simkaart toe te sturen. Meestal is hiermee het euvel snel verholpen en kan je dochter aan de slag met haar nieuwe mobiel. 😉

Ik stuur je vandaag zo een speciale simkaart toe. Deze kun je niet zelf activeren maar, wel via ons. Geef je een seintje als je hem binnen hebt? Dan activeren wij hem zo snel mogelijk voor je.

@franswon en @Friesian Bedankt! 🙂

Groetjes,
Thomas

Reageer