.

Beantwoord

Ik ben afgesloten om 'administratieve redenen' en kan niet bellen

  • 9 July 2014
  • 7 reacties
  • 698 Bekeken

Heb een nieuwe simkaart met abonnement helemaal geactiveerd en zou moeten kunnen bellen.
Maar nu krijg ik de gesproken melding 'afgesloten om 'administratieve redenen' en kan niet bellen. Waarom is dit en hoe wordt dit verholpen ??
icon

Beste antwoord door Kim 10 July 2014, 16:02

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +6
Hoi Binkeldinkel, welkom bij Simyo en op ons forum! :)

Wat vervelend dat je nog geen gebruik kan maken van je simkaart met ons abonnement, dat is natuurlijk niet de bedoeling :(

Helaas was er een vertraging op het netwerk, waardoor het wat langer duurde, voordat de simkaart daadwerkelijk actief op het netwerk stond. Dat is inmiddels opgelost.

Daarom zou ik graag van je willen weten of je nu wel gebruik kan maken van je aansluiting? 🙂
Heb een nieuwe simkaart met abonnement helemaal geactiveerd en zou moeten kunnen bellen.
Maar nu krijg ik de gesproken melding 'afgesloten om 'administratieve redenen' en kan niet bellen. Waarom is dit en hoe wordt dit verholpen ??

Sorry sorry sorry, altijd technische problemen, dit is al jaren zo. Ik zeg stoppen zodra het mogelijk is en over naar een andere provider.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi markb,

Wat jammer dat je jezelf op deze manier wenst uit te drukken op ons forum
Wanneer je een dienst wilt afnemen bij een bedrijf en het werkt niet, dan is het niet meer dan normaal om eerst eens te vragen waarom iets niet werkt in plaats van op deze manier berichten te plaatsen.
Het is namelijk echt niet zo dat wij niets willen doen voor onze klanten, maar als we niet weten dat je een probleem hebt, kunnen we je ook niet helpen.

Mocht je dus nog steeds problemen ervaren, op welke manier dan ook (mits Simyo gerelateerd) dan lezen we dat graag terug en zullen we doen wat we kunnen om het op te lossen voor je.
Ik heb deze melding nu ook. Op MijnSimyo gezien dat mijn saldo op 0 staat.
Gelijk 10 Euro opgewaardeerd.
Nu, 1 uur later, kan ik nog steeds niet bellen. Wat moet ik doen (nog wachten?)
Badge +6
Hoi Ronbiky64,

Ik zie dat je gisteren begin van de middag weer gebruik kon maken van je aansluiting. Er was wat vertraging op het netwerk met het verwerken van aanpassingen, ik vermoed dat het daardoor helaas iets langer duurde.

Werkt je aansluiting nu weer naar behoren? 🙂
ik heb deze melding ook gekregen, ik heb vanavond weer opgewaardeerd
(saldo stond op nul) maar er is nog niets veranderd, schrok hier wel van. kan ik morgen weer bellen?
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Pindalientje,

Welkom op het Simyo forum.

Wat vervelend dat je geschrokken bent. Wanneer je beltegoed op is, is er geen uitgaand verkeer mogelijk. Ik zie dat het beltegoed inmiddels is opgewaardeerd, dit betekent dat je weer gewoon kunt bellen en sms'en:D Als het niet meteen werkt, dan adviseer ik je je telefoon even uit en weer aan te zetten.

Laat je me weten of dit is gelukt?

Groetjes,
Sean

Reageer