.

Beantwoord

Hoe moet ik mijn contacten overzetten van de oude naar de nieuwe simkaart?

  • 20 May 2016
  • 3 reacties
  • 2931 Bekeken

Badge
Ik heb een nieuwe simkaart van Simyo gekregen. (wouw, wat een service! toppie!) Nu vraag ik mij af of ik nu eerst de contactgegevens die op mijn oude simkaart staan, op mijn computer moet zetten om deze dan weer op de nieuwe simkaart terug te zetten. Alleen geen idee hoe dat moet. Wie weet raad.
icon

Beste antwoord door Caspar 21 May 2016, 18:49

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Wilda,

Goeie vraag!!

Heb je een vervangende simkaart voor een nieuw toestel? Dan adviseer ik je het volgende: Zorg dat al je contacten op je oude telefoon staan, dit doe je door de contacten van de simkaart te kopiëren naar het geheugen van de telefoon. Dan haal je de oude simkaart eruit en stop je de nieuwe simkaart erin. Dan kopieer je de contacten van de telefoon weer naar de nieuwe simkaart. Als je dit hebt gedaan kun je de simkaart naar het gewenste formaat klikken en gebruiken in je nieuwe telefoon. Denk je dat dit gaat lukken?

Groetjes,
Caspar
Reputatie 7
Badge +9
Als aanvulling:

Als je een Android telefoon hebt met een Google account staan de contacten niet op je telefoon maar op de server van Google, opnieuw synchroniseren en ze staan er weer!
Eventueel samengevoegde nummers staan wel weer apart, die moet je zelf weer samenvoegen.
Reputatie 7
Badge +10
Bedankt voor je aanvulling Franswon 🙂 Heel erg waardevol!

Groetjes,
Angela

Reageer