.

Beantwoord

Geen bereik, enig idee hoe ik het kan oplossen?

  • 4 January 2016
  • 6 reacties
  • 157 Bekeken

Badge
Ik heb voor de derde keer deze week geen bereik. Het wordt opgelost zodra ik mijn telefoon opnieuw opstart, maar het is wel heel vervelend. Enig idee hoe ik het kan oplossen?

Een ander probleem dat ik heb ondervonden als ik de Simyo klantenservice probeer te bellen, is dat ik er gezegd wordt dat mijn pincode niet klopt. Ik heb het op mijn Simyo nagekeken, maar de pincode klopt. Weet iemand wat het probleem is?

Mvg, Siham
icon

Beste antwoord door Naomi 5 January 2016, 10:04

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi S. Yakoubi,

Ik begrijp dat je graag bereikbaar wilt zijn. Mijn collega Estelle heeft je aangeraden om je simkaart in een andere telefoon te testen. Wat is hier uitgekomen? En merk je dat je op een bepaalde plek geen bereik hebt of gebeurd dit overal? Daarbij vraag ik mij af of je op zo'n moment ook een bepaalde melding ziet of hoort.

De pincode die je op Mijn Simyo ziet is daarnaast je allereerste pincode. Als je hierna je pincode via je telefoon hebt gewijzigd, dan wordt dit niet op Mijn Simyo aangepast.
Heb je op dit moment problemen, wordt je pincode bijvoorbeeld niet gepakt door je telefoon? Ik ontvang graag iets meer informatie.

Geef je het aan mij door?
Badge
Hallo Estelle,

nee, ik heb op die momenten nergens bereik. Ik heb geprobeerd mijn simkaart in een andere telefoon te zetten toen ik geen bereik had, maar het werd waarschijnlijk alleen opgelost omdat de telefoon opnieuw opgestart wordt.

Ik heb de pincode die ik heb gekregen niet veranderd. Vandaar dat ik het vreemd vind dat het systeem de pincode niet herkent.

Mvg, Siham
Reputatie 5
Badge +8
Hoi S. Yakoubi,

Wat vervelend dat je problemen hebt met je bereik. Ik heb zojuist je simkaart gereset. Zou jij je telefoon even 10 minuten uit kunnen zetten en daarna willen kijken of het probleem is verholpen? Ik hoor graag de uitkomst van je!

Door welk systeem wordt de pincode niet herkend? Als jij je pincode nooit hebt gewijzigd, wordt deze code ook in Mijn Simyo weergegeven.

Groetjes,
Sean
Badge
Hallo Sean,

zoals altijd is mijn bereik een paar uur goed maar toen ik rond 16.00 uur thuis kwam, zag ik dat ik weer eens geen service had.

Mvg,

Siham
Badge
(2)
Als ik de Simyo klantenservice bel, krijg ik te horen dat ik mijn pincode moet invoeren. Als ik dat doe, krijg ik te horen dat het systeem mijn pincode niet herkent, wat vreemd is aangezien ik mijn pincode nooit heb veranderd en zelfs nog heb gecheckt op mijnSimyo
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Siham,

Wat vreemd zeg!

Ik wil je vragen om je simkaart iets langer in een andere telefoon te houden. Op die manier kunnen wij goed controleren of je dan nog steeds last van wegvallend bereik hebt.

Graag zou ik van je willen weten welk nummer jij belt om onze klantenservice te bereiken. Voor zover ik weet, hoef je namelijk geen pincode in te voeren. Dit krijg je ook niet te horen als je ons belt. Het goede nummer is 1200 vanaf je Simyo aansluiting. Is dat het nummer waar jij naartoe gebeld hebt?

Groetjes,
Estelle

Reageer