.

Beantwoord

Blokkeren van je telefoonnummer bij diefstal

  • 13 July 2013
  • 2 reacties
  • 374 Bekeken

Hallo,
ik ga binnenkort op vakantie en ik had de vraag hoe je je simkaart kunt blokkeren bij bijvoorbeeld diefstal.
welk nummer moet ik dan bellen of wat moet ik doen om dit zo snel mogelijk te kunnen blokkeren stel ik verlies hem.

met vriendelijke groeten,
Carolien
icon

Beste antwoord door Groentjuh 13 July 2013, 14:37

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
De gemakkelijkste en snelste manier (immers kan werkt dit 24uur/dag) is het doorgeven via Mijn Simyo.
Log in bij mijn Simyo en ga naar de "Mijn instellingen & Simkaart"-tab.
Op die pagina staat onder het kopje "Simkaart" de knop: "Blokkeer simkaart". Klik daarop, en bevestig dat je je simkaart wilt blokkeren.

Met de knoppen daaronder kun je gelijk een nieuwe simkaart aanvragen. (Ik geloof dat deze in eerste instantie ook geblokkeerd is en dat de klantenservice deze simkaart kan deblokkeren. Dat kan geloof ik via alle kanalen van Simyo; Forum, Email en telefoon.)
Badge +8
Hallo,
ik ga binnenkort op vakantie en ik had de vraag hoe je je simkaart kunt blokkeren bij bijvoorbeeld diefstal.
welk nummer moet ik dan bellen of wat moet ik doen om dit zo snel mogelijk te kunnen blokkeren stel ik verlies hem.

met vriendelijke groeten,
Carolien


De gemakkelijkste en snelste manier (immers kan werkt dit 24uur/dag) is het doorgeven via Mijn Simyo.
Log in bij mijn Simyo en ga naar de "Mijn instellingen & Simkaart"-tab.
Op die pagina staat onder het kopje "Simkaart" de knop: "Blokkeer simkaart". Klik daarop, en bevestig dat je je simkaart wilt blokkeren.

Met de knoppen daaronder kun je gelijk een nieuwe simkaart aanvragen. (Ik geloof dat deze in eerste instantie ook geblokkeerd is en dat de klantenservice deze simkaart kan deblokkeren. Dat kan geloof ik via alle kanalen van Simyo; Forum, Email en telefoon.)


Hoi carolien1,

Welkom op het forum:)
Slim dat je dit vraagt, zo voor vertrek. Je simkaart blokkeren doe je inderdaad het beste zelf op Mijn Simyo, maar mocht je geen toegang hebben tot internet, dan kun je bellen naar de klantenservice. Vanuit het buitenland: +31-20-2003007 (binnen Nederland werkt dit niet).

Veel plezier op vakantie!

Groetjes,
Charlene

Reageer