Skip to main content
antwoord

Waarom zijn mijn bundels nog niet actief?

  • November 21, 2023
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

Hoe komt het dat mijn bundels nog niet actief zijn of er bij staan in mijn app

Beste antwoord door Amy

Hoi @Melx2001,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! 

Ik zie dat jouw bundels vanochtend actief zijn gemaakt. Wel zie ik dat de internetoptie voor de simkaart nog uit staat. Als je gebruik wilt maken van je internetbundel kan je dit zelf inschakelen via Mijn Simyo > Instellingen > Internet en bellen. 

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag 😊.

Groetjes,
Amy

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • November 22, 2023

Hoi @Melx2001,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! 

Ik zie dat jouw bundels vanochtend actief zijn gemaakt. Wel zie ik dat de internetoptie voor de simkaart nog uit staat. Als je gebruik wilt maken van je internetbundel kan je dit zelf inschakelen via Mijn Simyo > Instellingen > Internet en bellen. 

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag 😊.

Groetjes,
Amy