Mijn partner en ik betalen voor 20 Gb verschillende tarieven: 9,76 en 11,92. Dit begrijpen we niet. De huidige prijzen voor nieuwe abonnees liggen lager. Moeten we ons huidige abonnement opzeggen om ook deze lagere tarieven te krijgen?
Waarom zijn de tarieven verschillend bij twee abonnementen met gelijke bundels?
Beste antwoord door Amy
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt. Om als bestaande klant in aanmerking te komen voor de acties kan dat door de aansluiting te verlengen via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Abonnement > Sim Only verlengen. De nieuwe bundels gaan dan in per de 1e van de volgende maand. Mocht je nog niet kunnen verlengen omdat je nog een lopend contract hebt dan kan je alleen de bundel wijzigen zonder te verlengen. Dit kan je doen via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Abonnement > Bundels wijzigen. Ook hierbij gaan de bundels in per de 1e van de volgende maand.
Hopelijk heb ik je zo voldoende geïnformeerd.
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.