Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom moet ik meer betalen dan iemand die nu een abonnement neem?

  • 2 februari 2025
  • 7 reacties
  • 116 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik ben al jaren trouwe klant bij Simyo en betaal 9,21 per maand en mensen die nu één abonnement afsluiten voor 2 jaar betalen maar 8,00 voor precies hetzelfde als ik nu heb. 
Dat vind ik niet helemaal eerlijk.       Ik moet nog wachten voor ik het opnieuw kan afsluiten.  
 

misschien toch maar eens kijken naar een andere provider dan.  

Beste antwoord door Kaas Berrie

Summer2 schreef:
Kaas Berrie schreef:

Klopt ​@afentoe , u betaald (ik ook trouwens) nu meer dan nieuwe abonnees. Maar …… bij het aangaan van uw overeenkomst met Simyo hebt u deze korting t.o.v. de bestaande abonnees ook gekregen. Als uw contract afloopt en u gaat een nieuwe overeenkomst aan gaat u ook terug naar €8,- met de zelfde voorwaarden. 

Is dat laatste echt zo? Als ik bij een provider mijn abonnement wil verlengen, is mijn ervaring dat het altijd duurder is dan dat ik overstap naar een nieuwe provider.

Ga eens via https://www.simyo.nl/sim-only/verlengen naar jouw account en je ziet wat het verlengen bij Simyo kost. Dan kun je een vergelijk maken met andere providers.

Bekijk originele reactie

7 reacties

Kaas Berrie
Forum|alt.badge.img+3
  • Involved
  • 181 reacties
  • 3 februari 2025

Klopt ​@afentoe , u betaald (ik ook trouwens) nu meer dan nieuwe abonnees. Maar …… bij het aangaan van uw overeenkomst met Simyo hebt u deze korting t.o.v. de bestaande abonnees ook gekregen. Als uw contract afloopt en u gaat een nieuwe overeenkomst aan gaat u ook terug naar €8,- met de zelfde voorwaarden. 


JanD
  • Consultant
  • 765 reacties
  • 3 februari 2025

Beste ​@afentoe binnen 4 maanden voor einde contract kun je je contract verlengen met de tarieven die voor nieuwe klanten gelden en gaat dan per de 1e van de volgende maand in.

 


Forum|alt.badge.img+1
  • Allround active
  • 43 reacties
  • 3 februari 2025
Kaas Berrie schreef:

Klopt ​@afentoe , u betaald (ik ook trouwens) nu meer dan nieuwe abonnees. Maar …… bij het aangaan van uw overeenkomst met Simyo hebt u deze korting t.o.v. de bestaande abonnees ook gekregen. Als uw contract afloopt en u gaat een nieuwe overeenkomst aan gaat u ook terug naar €8,- met de zelfde voorwaarden. 

Is dat laatste echt zo? Als ik bij een provider mijn abonnement wil verlengen, is mijn ervaring dat het altijd duurder is dan dat ik overstap naar een nieuwe provider.


Kaas Berrie
Forum|alt.badge.img+3
  • Involved
  • 181 reacties
  • antwoord
  • 3 februari 2025
Summer2 schreef:
Kaas Berrie schreef:

Klopt ​@afentoe , u betaald (ik ook trouwens) nu meer dan nieuwe abonnees. Maar …… bij het aangaan van uw overeenkomst met Simyo hebt u deze korting t.o.v. de bestaande abonnees ook gekregen. Als uw contract afloopt en u gaat een nieuwe overeenkomst aan gaat u ook terug naar €8,- met de zelfde voorwaarden. 

Is dat laatste echt zo? Als ik bij een provider mijn abonnement wil verlengen, is mijn ervaring dat het altijd duurder is dan dat ik overstap naar een nieuwe provider.

Ga eens via https://www.simyo.nl/sim-only/verlengen naar jouw account en je ziet wat het verlengen bij Simyo kost. Dan kun je een vergelijk maken met andere providers.


Forum|alt.badge.img+1
  • auteur
  • Startend Simyaan
  • 64 reacties
  • 3 februari 2025
Kaas Berrie schreef:
Summer2 schreef:
Kaas Berrie schreef:

Klopt ​@afentoe , u betaald (ik ook trouwens) nu meer dan nieuwe abonnees. Maar …… bij het aangaan van uw overeenkomst met Simyo hebt u deze korting t.o.v. de bestaande abonnees ook gekregen. Als uw contract afloopt en u gaat een nieuwe overeenkomst aan gaat u ook terug naar €8,- met de zelfde voorwaarden. 

Is dat laatste echt zo? Als ik bij een provider mijn abonnement wil verlengen, is mijn ervaring dat het altijd duurder is dan dat ik overstap naar een nieuwe provider.

Ga eens via https://www.simyo.nl/sim-only/verlengen naar jouw account en je ziet wat het verlengen bij Simyo kost. Dan kun je een vergelijk maken met andere providers.



Dankjewel.  Meteen gedaan en is gelukt.  


Kaas Berrie
Forum|alt.badge.img+3
  • Involved
  • 181 reacties
  • 3 februari 2025
afentoe schreef:
Kaas Berrie schreef:
Summer2 schreef:
Kaas Berrie schreef:

Klopt ​@afentoe , u betaald (ik ook trouwens) nu meer dan nieuwe abonnees. Maar …… bij het aangaan van uw overeenkomst met Simyo hebt u deze korting t.o.v. de bestaande abonnees ook gekregen. Als uw contract afloopt en u gaat een nieuwe overeenkomst aan gaat u ook terug naar €8,- met de zelfde voorwaarden. 

Is dat laatste echt zo? Als ik bij een provider mijn abonnement wil verlengen, is mijn ervaring dat het altijd duurder is dan dat ik overstap naar een nieuwe provider.

Ga eens via https://www.simyo.nl/sim-only/verlengen naar jouw account en je ziet wat het verlengen bij Simyo kost. Dan kun je een vergelijk maken met andere providers.



Dankjewel.  Meteen gedaan en is gelukt.  

Dat is mooi ​@afentoe , het is altijd verstandig om bij einde van een contract direct te kijken wat verlengen ‘oplevert’. Doe je dat niet dan blijf je dezelfde prijs betalen. Simyo maakt jouw niet opmerkzaam om te verlengen, men blijft stilzwijgend incasseren, alle providers trouwens. Dit geldt ook voor tv abonnementen! 


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2549 reacties
  • 4 februari 2025

Hi ​@afentoe,

Bedankt voor je bericht. 

Wat fijn om te horen dat je je abonnement hebt verlengd met voordeligere tarieven! Bedankt voor jullie hulp. ​@Kaas Berrie en ​@JanD 😉

Groetjes,
Roeqajja


Reageer