Skip to main content
Beantwoord

Waarom lukt het niet om Prepaid om te zetten naar een Sim Only abonnement?

• May 14, 2026
  • 1 reactie
  • 10 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Beste Simyo, ik probeer het prepaid-nummer van mijn moeder (deze account) om te zetten naar een Sim Only abonnement via mijn.simyo.nl/overstappen!--tgqphd|[]-->. Na het inloggen op haar account blijft de pagina echter volledig blanco en grijs (het formulier laadt niet). Eergisteren is het via exact dezelfde laptop en browser wél gelukt voor mijn vader, dus het ligt specifiek aan het account of de databasekoppeling van mijn moeder. Kunnen jullie deze overstap handmatig voor haar in het systeem verwerken met behoud van haar nummer en beltegoed? Met vriendelijke groeten, Martijn

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@overstapp.pay2simonlyluktniet,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat het niet lukt om de Prepaid over te zetten naar een Sim Only abonnement! 

Helaas is dit niet iets dat wij voor de klant kunnen doen en dient dit echt via het account aangevraagd te worden. Heeft je moeder misschien de mogelijkheid om de Mijn Simyo app te downloaden op haar telefoon? (of mocht je zelf een smartphone hebben dan kan je de app tijdelijk downloaden en inloggen met de inloggegevens van je moeder). Via de app kan je namelijk ook een overstap aanvragen naar een Sim Only abonnement via het kopje '’Overzicht'’.

Ik hoor graag of het hiermee lukt! 

Groetjes,
Amy

1 reactie

Amy
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • May 15, 2026

Hoi ​@overstapp.pay2simonlyluktniet,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat het niet lukt om de Prepaid over te zetten naar een Sim Only abonnement! 

Helaas is dit niet iets dat wij voor de klant kunnen doen en dient dit echt via het account aangevraagd te worden. Heeft je moeder misschien de mogelijkheid om de Mijn Simyo app te downloaden op haar telefoon? (of mocht je zelf een smartphone hebben dan kan je de app tijdelijk downloaden en inloggen met de inloggegevens van je moeder). Via de app kan je namelijk ook een overstap aanvragen naar een Sim Only abonnement via het kopje '’Overzicht'’.

Ik hoor graag of het hiermee lukt! 

Groetjes,
Amy