Skip to main content

.

De kosten voor mijn abonnement zijn op dit moment €12.28 met daarbij de mogelijkheid om maandelijks op te zeggen. Als ik nu een nieuw abonement zo afsluiten betaal ik voor dezelfde opties €11.-. Waarom krijgen bestaande klanten op den duur geen extra korting ipv nieuwe klanten?

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Bestaande klanten kunnen, als ze contractvrij zijn of binnen 4 maanden voor einde contract zijn, ook van de nieuwste (lagere) tarieven gebruik maken bij het vernieuwen van hun contract.

Hoe dat bij maandcontracten werkt weet ik niet, dan zou je de reactie van een moderator af moeten wachten of via de bekende kanalen zelf even met Simyo contact op moeten nemen ​@Nwe 

Hoi ​@Nwe,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt. 

Ik zie dat je van ​@JanD al het juiste antwoord hebt gekregen. Als bestaande klant kan je ook in aanmerking komen voor de prijzen die nu online staan door de aansluiting te verlengen via Mijn Simyo > Instellingen > Abonnement > Sim Only verlengen. 

Maandelijks opzegbaar is eigenlijk hetzelfde als contractvrij omdat je dan ook te maken hebt met een opzegtermijn van 1 maand ​@JanD 😊.

Hopelijk lukt het hiermee. 

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Amy

Reageer