Sinds gisteren zou ik een happy simyo gebruiker moeten zijn.
Helaas, ik heb van alles geprobeerd om mijn sim te activeren, maar bij het inloggrn blijft het mis gaan bij akkoord gaan nieuw contract, hoe vaak ik ook op de blauwe knop druk
Sinds gisteren zou ik een happy simyo gebruiker moeten zijn.
Helaas, ik heb van alles geprobeerd om mijn sim te activeren, maar bij het inloggrn blijft het mis gaan bij akkoord gaan nieuw contract, hoe vaak ik ook op de blauwe knop druk
Beste antwoord door Amy
Hoi
Bedankt voor je bericht. Het is enorm druk op verschillende kanalen waardoor het langer kan duren voordat je een reactie krijgt, onze oprechte excuses hiervoor!
Helaas is er bij een aantal nieuwe aansluitingen een storing opgetreden waardoor het contract niet kan worden bevestigd. Ook hier onze excuses voor. Er wordt op dit moment hard gewerkt aan een oplossing en zal binnen 3 werkdagen verholpen zijn per aansluiting. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt!
Mocht je het contract vrijdag nog steeds niet kunnen bevestigen zou je mij dan een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak!
Groetjes,
Amy
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.