Waarom betaal ik , 9,76 wanneer ik nieuw klant wordt er meer GB wordt geleverd , ik krijg een inflatiecorrectie maar zie dit niet terug op nieuwe abonnementen.
Waarom is er geen inflatiecorrectie op nieuwe abonnementen?
Beste antwoord door Amy
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt.
De verhoging geldt voor de maandelijkse bundelkosten van alle abonnementen die zijn afgesloten tot en met 30 juni 2023. Meer informatie over de inflatiecorrectie kan je hier terugvinden.
Ik zie dat je helaas nog niet kan verlengen om in aanmerking te komen voor de tarieven en bundels die je nu op onze website ziet staan. Daarom heb ik voor nu gratis 1000 MB en gratis 100 belminuten voor je klaargezet. Je mag zelf bepalen wanneer je dit activeert via Mijn Simyo > Overzicht. 4 maanden voor het einde van je contract kan je jouw aansluiting verlengen om gebruik te maken van de acties die op dat moment gelden.
Groetjes,
Amy
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.