Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom afkoopsom terwijl contract is verlopen?

  • 14 februari 2025
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

De einddatum van je contract is: 12 maart 2025


Lees dit goed door:

  • Je abonnement wordt over 30 dagen beëindigd. Vanaf 16 maart ben je niet meer bereikbaar op XXXX.
  • Omdat je contract nog niet is afgelopen, betaal je een afkoopsom van € 3,27. Dit zijn alle resterende maanden in één keer. Dit bedrag komt op je laatste factuur te staan.
  • Na enkele maanden komt XXXXXX weer vrij voor providers om te geven aan iemand anders.

Let op: omdat jouw contract niet is afgelopen, betaal je bij ons een afkoopsom. Dit zijn de Simyo abonnementskosten van de resterende maanden in één keer. Dit bedrag komt op je laatste factuur te staan. Wij hebben deze kosten voor jou berekend:

Totaal te voldoen: â‚¬ 3,27
---------------------

klopt helemaal niks van? hoezo afkoopsom betalen terwijl contact einddatum dan al verstreken is?

Beste antwoord door Seren

Hoi ​@klopthelemaalniksvan,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier naar informeert, het lijkt inderdaad een foutje te zijn. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Het is op dit moment moeilijk te zeggen wat de oorzaak is, daarom wil ik je vragen om tot maandag te wachten en dan nogmaals te proberen je abonnement op te zeggen. Er zou dan geen afkoopsom moeten zijn. Mocht dit niet lukken, kun je een e-mail sturen naar webcare@simyo.nl met een screenshot van de melding en je persoonlijke gegevens. Wij zullen er dan voor zorgen dat je abonnement zonder kosten wordt opgezegd. Ik zal je screenshot ook doorsturen naar onze technische afdeling, zodat zij het verder kunnen onderzoeken. 

Groetjes,
Seren

Bekijk originele reactie

1 reactie

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1692 reacties
  • antwoord
  • 14 februari 2025

Hoi ​@klopthelemaalniksvan,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier naar informeert, het lijkt inderdaad een foutje te zijn. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Het is op dit moment moeilijk te zeggen wat de oorzaak is, daarom wil ik je vragen om tot maandag te wachten en dan nogmaals te proberen je abonnement op te zeggen. Er zou dan geen afkoopsom moeten zijn. Mocht dit niet lukken, kun je een e-mail sturen naar webcare@simyo.nl met een screenshot van de melding en je persoonlijke gegevens. Wij zullen er dan voor zorgen dat je abonnement zonder kosten wordt opgezegd. Ik zal je screenshot ook doorsturen naar onze technische afdeling, zodat zij het verder kunnen onderzoeken. 

Groetjes,
Seren


Reageer