Skip to main content
Beantwoord

Telefoonnummer wijzigen

• May 26, 2026
  • 3 reacties
  • 17 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Beste ,

Ik wil het telefoonnummer van mijn abonnement graag wijzigen in het nummer wat ik van Simyo heb op mijn prepaid simkaart.

Ik weet dat de kosten daarvoor 5 euro bedragen.

Groeten ,

Sander.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@AP.,

Bedankt voor je bericht. 

Als ik het goed begrijp wil je dus dat het nummer van jouw Simyo Prepaid het 06-nummer wordt van je Simyo abonnement. Helaas is het niet mogelijk om zelf een 06-nummer uit te kiezen of te koppelen aan een aansluiting. 

Als je een nieuw nummer wilt voor je abonnement dan krijg je hier een willekeurig nummer aan gekoppeld. Mocht je alsnog een nieuw nummer willen dan kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik maak het dan graag voor je in orde.

Groetjes,
Amy

3 reacties

Amy
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • May 26, 2026

Hoi ​@AP.,

Bedankt voor je bericht. 

Als ik het goed begrijp wil je dus dat het nummer van jouw Simyo Prepaid het 06-nummer wordt van je Simyo abonnement. Helaas is het niet mogelijk om zelf een 06-nummer uit te kiezen of te koppelen aan een aansluiting. 

Als je een nieuw nummer wilt voor je abonnement dan krijg je hier een willekeurig nummer aan gekoppeld. Mocht je alsnog een nieuw nummer willen dan kan je mij een privébericht sturen met jouw persoonlijke gegevens. Ik maak het dan graag voor je in orde.

Groetjes,
Amy

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • May 26, 2026

Bedankt voor je reactie Amy ,

Dat heb je juist begrepen.

Het heeft echter voor mij geen zin om het nummer van mijn abonnement te wijzigen , het is het prepaid 06-nummer wat al mijn contacten gebruiken.

Dan denk ik dat er niets anders op zit dan het 06-nummer van mijn abonnement door te geven aan mijn contacten.

Ik kan natuurlijk een sim-only abonnement nemen ipv het prepaid nummer maar dan zit ik met 2 abonnementen.

Groetjes,

Sander.

Amy
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • May 26, 2026

Hoi ​@AP.,

Bedankt voor je reactie. 

Aan de optie die je als laatste noemt zat ik inderdaad ook nog te denken maar 2 abonnementen lijkt me niet de bedoeling. Ook ik denk dat je het beste dan het nummer van je Sim Only abonnement zou kunnen doorgeven aan je contacten als nieuw nummer!

Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen laat het dan gerust weten.

Groetjes,
Amy