Skip to main content

.

Beantwoord

Simyo compleet is automatisch geactiveerd, maar ik ben geen KPN klant?

  • 26 oktober 2023
  • 7 reacties
  • 180 Bekeken

Hoi! Ik krijg een bericht dat Simyo Compleet wordt geactiveerd, maar ik ben geen klant bij KPN. Geldt een ander Simyo abonnement op hetzelfde adres ook als een KPN abonnement? We hebben namelijk wel net een tweede abonnement afgesloten.

Beste antwoord door Seren

Hoi @Anouk777,

Bedankt voor je bericht. Je krijgt vanaf volgende maand dubbele bundels, omdat je volgens onze gegevens in aanmerking komt voor Simyo Compleet (ivm KPN, Telfort of XS4ALL internet). Heb je thuis een internet aansluiting van één van de genoemde internet providers? Het heeft dus niet te maken met een abonnement bij Simyo. Er verandert in ieder geval niks aan je thuis abonnement, je kunt zonder zorgen genieten van deze gratis verdubbeling ðŸ˜Š.


Groetjes,
Seren

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • 4053 reacties
  • 27 oktober 2023
Anouk777 schreef:

Geldt een ander Simyo abonnement op hetzelfde adres ook als een KPN abonnement? We hebben namelijk wel net een tweede abonnement afgesloten.

Nee.


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1778 reacties
  • antwoord
  • 27 oktober 2023

Hoi @Anouk777,

Bedankt voor je bericht. Je krijgt vanaf volgende maand dubbele bundels, omdat je volgens onze gegevens in aanmerking komt voor Simyo Compleet (ivm KPN, Telfort of XS4ALL internet). Heb je thuis een internet aansluiting van één van de genoemde internet providers? Het heeft dus niet te maken met een abonnement bij Simyo. Er verandert in ieder geval niks aan je thuis abonnement, je kunt zonder zorgen genieten van deze gratis verdubbeling ðŸ˜Š.


Groetjes,
Seren


  • auteur
  • Beginner
  • 2 reacties
  • 27 oktober 2023

Hi @Seren, dank voor je antwoord. Ik heb alleen geen van de genoemde abonnementen. Dus kom er niet voor in aanmerking lijkt me. 

Groet, Anouk


Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • 1283 reacties
  • 27 oktober 2023

Klopt je adres nog wel in je Simyo account?


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1778 reacties
  • 27 oktober 2023
Anouk777 schreef:

Hi @Seren, dank voor je antwoord. Ik heb alleen geen van de genoemde abonnementen. Dus kom er niet voor in aanmerking lijkt me. 

Groet, Anouk

Kloppen jouw adres gegevens in Mijn Simyo nog wel? Wellicht heb je nog een oud adres staan. 


  • auteur
  • Beginner
  • 2 reacties
  • 27 oktober 2023
Seren schreef:
Anouk777 schreef:

Hi @Seren, dank voor je antwoord. Ik heb alleen geen van de genoemde abonnementen. Dus kom er niet voor in aanmerking lijkt me. 

Groet, Anouk

Kloppen jouw adres gegevens in Mijn Simyo nog wel? Wellicht heb je nog een oud adres staan. 

Ja, die kloppen


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1778 reacties
  • 30 oktober 2023
Anouk777 schreef:

Ja, die kloppen

Oké dat is wel erg vreemd zeg… Ik kan op dit moment niet achterhalen waarom dit zo is. Het lijkt er op dat je dan geluk hebt, geniet lekker van je dubbele bundels ðŸ˜Š.