Skip to main content

.

Beantwoord

Promotie Samsung drama!

• 12 maart 2025
  • 1 reactie
  • 18 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb gisteren mijn nieuwe telefoon besteld en vandaag ontvangen. Ik wil deelnemen aan de Samsung promotie. Maar wat een drama is dat! Nadat het formulier eerst 10 keer niets deed moet ik nu ook een aankoopbewijs toevoegen. Ik heb alleen een “bedankt voor je bestelling” email van Simyo maar die wordt dus niet geaccepteerd. 
Ik weet dat dit een bekend probleem is maar hoe nu te handelen? 
Kan SIMYO niet gewoon een aankoopbewijs verstrekken wat WEL door Samsung wordt geaccepteerd? Het contract is immers afgesloten. 
Blijkbaar moeten we nu zelf gaan uitvogelen wat WEL werkt? 

Beste antwoord door Seren

Hoi ​@Marbaz,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit een frustrerende situatie is en dat je graag wilt dat het werkt. Ik heb intern navraag gedaan, en om deel te nemen aan de promotie dien je het aankoopbewijs aan te leveren, dit is dus een screenshot van de e-mail en een screenshot van het IMEI-nummer in de telefoon. Heb je het IMEI-nummer ook aangeleverd? Dat is namelijk vereist en met deze informatie zou jouw verzoek geaccepteerd moeten worden.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Seren

Bekijk originele reactie

1 reactie

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1692 reacties
  • antwoord
  • 14 maart 2025

Hoi ​@Marbaz,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit een frustrerende situatie is en dat je graag wilt dat het werkt. Ik heb intern navraag gedaan, en om deel te nemen aan de promotie dien je het aankoopbewijs aan te leveren, dit is dus een screenshot van de e-mail en een screenshot van het IMEI-nummer in de telefoon. Heb je het IMEI-nummer ook aangeleverd? Dat is namelijk vereist en met deze informatie zou jouw verzoek geaccepteerd moeten worden.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Seren

Reageer