Skip to main content
antwoord

Nummerbehoud annuleren

• July 22, 2025
  • 3 reacties
  • 28 Bekeken

Ik heb nummerbehoud aangevraagd maar wil dat nu toch niet meer. Hoe kan ik dit annuleren?

Als simyo zelf meekijk het telefoon nummer wat ik wilde overzetten is 06XXXXXXX en mijn tijdelijke telefoonnummer dat ik wil behouden is 06XXXXXXXX.

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@Czakkman,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over hebt opgenomen!

Ik heb als eerst je telefoonnummer uit je bericht verwijderd. Het forum is namelijk openbaar en voor iedereen zichtbaar. Ik raad aan om hier voorzichtig mee te zijn in de toekomst voor je eigen veiligheid!

Op je aansluiting zie ik dat het annuleren van je nummerbehoud is gelukt. Fijn om te zien!

Bedankt voor je hulp! ​@JanD 🙂

Groetjes,
Roeqajja

3 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • July 23, 2025

Beste ​@Czakkman haal als het nog kan meteen he nummers weg, dit is een openbaar forum.

Zet nooit privégegevens in een openbaar forum.

Lukt het weghalen niet meer dan doet Simyo dat vandaag voor je.

• auteur
  • Beginner
  • July 23, 2025

Ik heb nummerbehoud aangevraagd maar wil dat nu toch niet meer. Hoe kan ik dit annuleren?

Als simyo zelf meekijk het telefoon nummer wat ik wilde overzetten is 06XXXXXXX en mijn tijdelijke telefoonnummer dat ik wil behouden is 06XXXXXXXX.

Het is al gelukt dus het is niet meer nodig te annuleren. Sorry voor het plaatsen van de openbaren informatie.

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • July 23, 2025

Hi ​@Czakkman,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over hebt opgenomen!

Ik heb als eerst je telefoonnummer uit je bericht verwijderd. Het forum is namelijk openbaar en voor iedereen zichtbaar. Ik raad aan om hier voorzichtig mee te zijn in de toekomst voor je eigen veiligheid!

Op je aansluiting zie ik dat het annuleren van je nummerbehoud is gelukt. Fijn om te zien!

Bedankt voor je hulp! ​@JanD 🙂

Groetjes,
Roeqajja