Hoi @Loes2001,
Bedankt voor je bericht. Ik snap dat je hier vragen over hebt, goed dat je hier even over informeert! Zoals @Groentjuh heeft uitgelegd kunnen er verschillende redenen zijn waarom je niet in aanmerking komt met Simyo Compleet. Ik heb gekeken naar jouw aansluiting en zie dat je niet in aanmerking komt (de toestemmingen voor het delen van jouw gegevens met KPN/Simyo staan aan). Het lijkt erop dat je geen KPN-aansluiting hebt op jouw adres. Heb je in Mijn Simyo al gecontroleerd of je adres overeenkomt met het adres van de KPN-aansluiting?
Helaas is het niet mogelijk om de gebruikte extra 500 MB bundels te vergoeden. Wel heb ik voor jou een cadeautje van 3000 MB voor je klaargezet in Mijn Simyo. Deze kun je in het Overzicht uitpakken. De MB's zijn na het uitpakken tot het eind van de maand geldig 😊.
Ik wilde jou ook 3000 MB cadeau geven @Groentjuh, maar ik zie dat je dit al klaar stond op jouw aansluiting, dus ik heb je 100 minuten cadeau gegeven 😋. Bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Seren