Skip to main content
Beantwoord

Nieuw klant zonder extra data

• June 17, 2026
  • 1 reactie
  • 5 Bekeken

Hallo,

Ik heb 3 contracten voor Esim afgesloten en op de eerste 2 hebben we extra data omdat we KPN internet hebben.

Omdat ik mijn nummer wou behouden had ik als laatste de Esim aangevraagd met nummerbehoud.

Mijn tijdelijke nummer is 06XXXXXXX en het nummer wat behouden moet worden is 06XXXXXXX.

Ik heb bij Vodaphone aangegeven om het contract af te kopen en dat zou deze week klaar moeten zijn.

Toen ik Simyo 20GB selecteerde met KPN internet thuis voor 10GB extra data werd er aangegeven dat er geen KPN internet bij mij thuis was vastgesteld. Kan je die extra data bij mijn contract zetten omdat ik wel KPN internet thuis heb? Adres verwijderd door moderator

Alvast bedankt

Moderator: Persoonlijke gegevens zijn verwijderd ter bescherming van de privacy van de gebruiker.

Beste antwoord door Shaniqua

Hoi ​@Bas Smeenk,

Bedankt voor je bericht. Leuk je naar Simyo komt met 3 aansluitingen!

Wat vervelend dat je geen extra data krijgt terwijl je wel KPN internet thuis hebt, zeker als het bij je andere contracten wel goed is gegaan. Staat je adres bij ons opgegeven als hoe het op je KPN factuur staat?

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je telefoonnummer en persoonlijke gegevens? Dan kunnen we samen kijken wat er precies aan de hand is en zoeken naar een oplossing.

Groetjes,
Shaniqua

1 reactie

Shaniqua
Moderator
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • antwoord
  • June 18, 2026

Hoi ​@Bas Smeenk,

Bedankt voor je bericht. Leuk je naar Simyo komt met 3 aansluitingen!

Wat vervelend dat je geen extra data krijgt terwijl je wel KPN internet thuis hebt, zeker als het bij je andere contracten wel goed is gegaan. Staat je adres bij ons opgegeven als hoe het op je KPN factuur staat?

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je telefoonnummer en persoonlijke gegevens? Dan kunnen we samen kijken wat er precies aan de hand is en zoeken naar een oplossing.

Groetjes,
Shaniqua