Skip to main content

.

Beantwoord

Kan ik nu al verlengen met telefoon?

• 25 februari 2025
  • 8 reacties
  • 54 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo, ik heb een simonly, maar mijn huidige iPhone SE 2020 is aan vervanging toe september dit jaar stopt de ondersteuning ik wil echter het kleine toestel behouden dus wil graag se 2022 refurbished, klopt het dat ik deze nu al kan kopen en dat dan mijn abonnement automatisch voor 2 jaar wordt verlengd? Abonnement is afgesloten op 2 juli 2024 nu staat bij verlenging in app dat dat pas vanaf april kan wat ik vreemd vind, meestal is het 4 maanden van te voren. 

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Mar10e,

Bedankt voor je reactie. Excuses voor de verwarring ik heb je inderdaad verkeerd geïnformeerd wat betreft het verlengen MET telefoon, sorry hiervoor. Als je wilt verlengen zonder telefoon dan kan dit inderdaad 4 maanden voor het einde van jouw contract maar als je wilt verlengen MET telefoon dan kan dit op elk moment. Hier zit dus geen tijd aan verbonden. 

Je zou nu dus al kunnen verlengen met telefoon via Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app via het kopje '’telefoon'’ of via de verleng pagina '’verlengen met telefoon'’.

Groetjes,
Amy

Bekijk originele reactie

8 reacties

JanD
  • Consultant
  • 765 reacties
  • 25 februari 2025

Beste ​@Mar10e je kunt inderdaad tot 4 maanden voor einde contract verlengen, vreemd dat dat bij jou pas vanaf (2?) april kan.

Neem via de bekende kanalen even contact op met Simyo of wacht een reactie van Simyo af vandaag of morgen.

Succes.

Laat s.v.p. de (goede) afloop even weten.

Ik ben ook benieuwd.

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 4 reacties
  • 25 februari 2025

Beste ​@JanD,

ik wacht even de reactie van Simyo af en laat het weten als ik wat hoor. Tnx iig voor je antwoord, ik had al zoiets van ik zou per 2 maart moeten kunnen verlengen. Vindt het heel vaag hahahaah. 

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2344 reacties
  • 27 februari 2025

Hoi ​@Mar10e,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt.

Ik heb zojuist even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie dat de einddatum van het contract staat op 02-07-2025. Je zit op dit moment dus nog 5 maanden voor het einde van je contract. Vanaf volgende maand (maart) zou je de verlenging kunnen aanvragen (met telefoon) omdat dit inderdaad 4 maanden voor de einddatum van het contact kan. Ik vermoed dat er een weergave fout is in jouw Mijn Simyo omgeving die aangeeft dat je per april kan verlengen. Ik zal dit even voorleggen bij de juiste afdeling zodat zij dit wellicht kunnen aanpassen. Excuses voor de verwarring!

Bedankt voor je reactie ​@JanD 😉.

Groetjes,
Amy

JanD
  • Consultant
  • 765 reacties
  • 27 februari 2025

Beste ​@Amy hetzelfde had ik vorig jaar ook bij mijn verlenging, een weergavefout, zit er dus al langer in en is dus nog niet opgelost.

CC: ​@Mar10e 

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2344 reacties
  • 27 februari 2025

Hoi ​@JanD,

Wat vreemd dat dit ook in jouw account werd weergegeven! Ik zal het even in de gaten houden. Als ik er meer over hoor zal ik een update geven.

Groetjes,
Amy

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 4 reacties
  • 27 februari 2025
Amy schreef:

Hoi ​@Mar10e,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt.

Ik heb zojuist even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie dat de einddatum van het contract staat op 02-07-2025. Je zit op dit moment dus nog 5 maanden voor het einde van je contract. Vanaf volgende maand (maart) zou je de verlenging kunnen aanvragen (met telefoon) omdat dit inderdaad 4 maanden voor de einddatum van het contact kan. Ik vermoed dat er een weergave fout is in jouw Mijn Simyo omgeving die aangeeft dat je per april kan verlengen. Ik zal dit even voorleggen bij de juiste afdeling zodat zij dit wellicht kunnen aanpassen. Excuses voor de verwarring!

Bedankt voor je reactie ​@JanD 😉.

Groetjes,
Amy

Hallo ​@Amy

oké vreemd. Ik heb nl gisteren ook naar de klantenservice gebeld, die vertelde mij dat ik nu al gewoon een telefoon kan aanschaffen, nieuwe bundels moet kiezen en dat mijn oude abonnement wordt open gebroken en het nieuwe dan incl telefoon verder gaat. Ik snap het even niet meer, zoveel opmerkingen na elkaar. 

ik wacht voor de zekerheid dan nog wel tot 2 maart met bestellen. Pfffff. Bedankt i.i.g. ​@JanD vaag, dat dat bij jou ook het geval was, ik kreeg gisteren aan de telefoon ook te horen dat voor simonly verlengen 3 maanden is, toen ik zei dat dat vreemd was en enkel bij simyo wist men niet wat te zeggen, geen idee wat er dus aan de hand is, maar er zijn dus meerdere verhalen. 

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2344 reacties
  • antwoord
  • 27 februari 2025

Hoi ​@Mar10e,

Bedankt voor je reactie. Excuses voor de verwarring ik heb je inderdaad verkeerd geïnformeerd wat betreft het verlengen MET telefoon, sorry hiervoor. Als je wilt verlengen zonder telefoon dan kan dit inderdaad 4 maanden voor het einde van jouw contract maar als je wilt verlengen MET telefoon dan kan dit op elk moment. Hier zit dus geen tijd aan verbonden. 

Je zou nu dus al kunnen verlengen met telefoon via Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app via het kopje '’telefoon'’ of via de verleng pagina '’verlengen met telefoon'’.

Groetjes,
Amy

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 4 reacties
  • 27 februari 2025

@Amy veen probleem hihi kan gebeuren dan weet ik even genoeg tnx 

Reageer