Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
Hallo, ik heb een simonly, maar mijn huidige iPhone SE 2020 is aan vervanging toe september dit jaar stopt de ondersteuning ik wil echter het kleine toestel behouden dus wil graag se 2022 refurbished, klopt het dat ik deze nu al kan kopen en dat dan mijn abonnement automatisch voor 2 jaar wordt verlengd? Abonnement is afgesloten op 2 juli 2024 nu staat bij verlenging in app dat dat pas vanaf april kan wat ik vreemd vind, meestal is het 4 maanden van te voren.
Bedankt voor je reactie. Excuses voor de verwarring ik heb je inderdaad verkeerd geïnformeerd wat betreft het verlengen MET telefoon, sorry hiervoor. Als je wilt verlengen zonder telefoon dan kan dit inderdaad 4 maanden voor het einde van jouw contract maar als je wilt verlengen MET telefoon dan kan dit op elk moment. Hier zit dus geen tijd aan verbonden.
Je zou nu dus al kunnen verlengen met telefoon via Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app via het kopje '’telefoon'’ of via de verleng pagina '’verlengen met telefoon'’.
ik wacht even de reactie van Simyo af en laat het weten als ik wat hoor. Tnx iig voor je antwoord, ik had al zoiets van ik zou per 2 maart moeten kunnen verlengen. Vindt het heel vaag hahahaah.
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt.
Ik heb zojuist even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie dat de einddatum van het contract staat op 02-07-2025. Je zit op dit moment dus nog 5 maanden voor het einde van je contract. Vanaf volgende maand (maart) zou je de verlenging kunnen aanvragen (met telefoon) omdat dit inderdaad 4 maanden voor de einddatum van het contact kan. Ik vermoed dat er een weergave fout is in jouw Mijn Simyo omgeving die aangeeft dat je per april kan verlengen. Ik zal dit even voorleggen bij de juiste afdeling zodat zij dit wellicht kunnen aanpassen. Excuses voor de verwarring!
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt.
Ik heb zojuist even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie dat de einddatum van het contract staat op 02-07-2025. Je zit op dit moment dus nog 5 maanden voor het einde van je contract. Vanaf volgende maand (maart) zou je de verlenging kunnen aanvragen (met telefoon) omdat dit inderdaad 4 maanden voor de einddatum van het contact kan. Ik vermoed dat er een weergave fout is in jouw Mijn Simyo omgeving die aangeeft dat je per april kan verlengen. Ik zal dit even voorleggen bij de juiste afdeling zodat zij dit wellicht kunnen aanpassen. Excuses voor de verwarring!
oké vreemd. Ik heb nl gisteren ook naar de klantenservice gebeld, die vertelde mij dat ik nu al gewoon een telefoon kan aanschaffen, nieuwe bundels moet kiezen en dat mijn oude abonnement wordt open gebroken en het nieuwe dan incl telefoon verder gaat. Ik snap het even niet meer, zoveel opmerkingen na elkaar.
ik wacht voor de zekerheid dan nog wel tot 2 maart met bestellen. Pfffff. Bedankt i.i.g. @JanD vaag, dat dat bij jou ook het geval was, ik kreeg gisteren aan de telefoon ook te horen dat voor simonly verlengen 3 maanden is, toen ik zei dat dat vreemd was en enkel bij simyo wist men niet wat te zeggen, geen idee wat er dus aan de hand is, maar er zijn dus meerdere verhalen.
Bedankt voor je reactie. Excuses voor de verwarring ik heb je inderdaad verkeerd geïnformeerd wat betreft het verlengen MET telefoon, sorry hiervoor. Als je wilt verlengen zonder telefoon dan kan dit inderdaad 4 maanden voor het einde van jouw contract maar als je wilt verlengen MET telefoon dan kan dit op elk moment. Hier zit dus geen tijd aan verbonden.
Je zou nu dus al kunnen verlengen met telefoon via Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app via het kopje '’telefoon'’ of via de verleng pagina '’verlengen met telefoon'’.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.