Skip to main content
antwoord

Kan contract niet bevestigen, wat moet ik doen?

  • August 22, 2023
  • 7 reacties
  • 156 Bekeken

Na het activeren van de simkaart kan ik het contract niet bevestigen.

Hoe  dit op te lossen?

Beste antwoord door Seren

Hoi @Veenhof

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het bevestigen van je contract niet lukt. Kun je mij misschien van iets meer informatie voorzien wat er dan precies niet lukt? Probeer je het te bevestigen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en krijg je dan bijvoorbeeld een foutmelding? Zo ja, zou je deze dan kunnen delen in dit topic? Hopelijk kunnen we dan samen snel een oplossing vinden! 

Groetjes,
Seren

7 reacties

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • August 22, 2023

Hoi @Veenhof

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het bevestigen van je contract niet lukt. Kun je mij misschien van iets meer informatie voorzien wat er dan precies niet lukt? Probeer je het te bevestigen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en krijg je dan bijvoorbeeld een foutmelding? Zo ja, zou je deze dan kunnen delen in dit topic? Hopelijk kunnen we dan samen snel een oplossing vinden! 

Groetjes,
Seren


  • auteur
  • Beginner
  • August 22, 2023

Hoi Seren, 

Ik heb het via beide geprobeerd en ik krijg bij beide deze foutmelding.

Wel een mailtje ontvangen dat mijn simyo simkaart geactiveerd is.

 

Gr Harro

 


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • August 22, 2023

Hoi @Veenhof,

Bedankt voor het sturen van een screenshot. Vreemd dat het niet lukt op zowel de website als onze app. Ik heb hier gelijk een ticket voor doorgezet naar onze technische afdeling. Ik hoop voor morgen nog een terugkoppeling te mogen ontvangen. Zodra ik meer weet zal ik je via dit topic een update geven. Excuses voor het ongemak. 

Groetjes,
Seren


  • Beginner
  • May 10, 2024

ik heb exact hetzelfde wat was hiervan de oplossing??


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • May 13, 2024

Hoi @JRvS

Bedankt voor je bericht. In dit soort gevallen vragen wij altijd om een privé bericht te sturen zodat wij dit kunnen doorzetten naar onze technische afdeling. Ik zie dat je inmiddels het contract hebt kunnen bevestigen en de simkaart geactiveerd hebt. Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag! 

Groetjes,
Seren


  • Beginner
  • September 28, 2025

Ik heb precies hetzelfde. Het lukt mij al de hele dag niet om het contact te bevestigen. Ik heb gechat met een medewerker maar die zij dat er een storing is bij KPN. Ik betwijfel dit nu want zie dit bij veel mensen ook in het verleden dat dit is gebeurd. 

Kan iemand mij helpen zodat ik ook gebruik kan maken van mijn nieuwe abonnement bij Simyo?


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • September 29, 2025

Hoi ​@Snoopy1,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je niet meteen gebruik kon maken van jouw aansluiting! 

Ik zie inmiddels dat jouw abonnement vanochtend is geactiveerd en je er nu gebruik van zou kunnen maken. Hopelijk werkt alles naar behoren. Zo niet, laat het dan gerust weten.

Groetjes,
Amy