Skip to main content

.

Beantwoord

Inflatiecorrectie

  • 25 september 2023
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

Ik gebruik momenteel een bundel van 6GB en 200 belminuten.

Nu krijg ik een mail dat de tarieven verhoogt worden, dat begrijp ik nog.

Maar dat nieuwe klanten een veel betere bundel kunnen kiezen dan vaste klanten begrijp ik totaal niet. 

Een nieuwe klant kan 10GB voor â‚¬3 en 200 belminuten voor €6 kiezen, maakt totaal â‚¬9

Terwijl ik voor dezelfde bundel €9,76 moet betalen en €5,42 voor de belminuten, maakt totaal €15,18.

Ik begrijp niet waarom bestaande klanten dit niet kunnen kiezen of zie ik iets niet goed?

 

 

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Frank0 bestaande klanten, die contractvrij zijn, kunnen hier ook gebruik van maken d.m.v. verlengen. Je gaat dan weer een nieuw contract aan voor 2 jaar.

 

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

  • 0 reacties
  • antwoord
  • 25 september 2023

Hallo @Frank0 bestaande klanten, die contractvrij zijn, kunnen hier ook gebruik van maken d.m.v. verlengen. Je gaat dan weer een nieuw contract aan voor 2 jaar.

 


  • auteur
  • 1 reactie
  • 25 september 2023

Top @JanD, dank je wel. Precies wat ik zocht.


  • 0 reacties
  • 26 september 2023
Frank0 schreef:

Top @JanD, dank je wel. Precies wat ik zocht.

Graag gedaan @Frank0