Skip to main content
antwoord

Ik heb de Simyo startpakket nog niet ontvangen

• July 16, 2025
  • 2 reacties
  • 17 Bekeken

Ik ben een nieuwe klant. Helaas heb ik na 5 dagen nog steeds geen startpakket ontvangen. Enig idee hoe dit kan?

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@I. Yak,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Als je een bestelling bij ons plaatst, dan duurt het 2-3 werkdagen voordat je je simkaart binnen hebt. Ik kijk graag met je mee wat er hier mis gaat. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik controleer dan als eerst of je adresgegevens goed staan in ons systeem, zoals ​@Friesian inderdaad ook al aangaf! Thanks voor je hulp, ​@Friesian. 😊

Groetjes,
Roeqajja

2 reacties

Friesian
  • Forum Expert
  • July 17, 2025

Moge ​@I. Yak 

Allereerst welkom op het Simyo forum. 

Omdat ik een medeklant ben heb ik geen idee waarom het startpakket nog niet is ontvangen. Ik zou je aanraden om even voor de zekerheid je naw-gegevens te controleren op jouw Simyo omgeving, jouw Mijn Simyo.

Fijne dag nog en mochten er behalve dit topic, dit onderwerp nog vragen zijn kun je ook terecht bij Simyo via WhatsApp. 

https://www.simyo.nl/klantenservice

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • July 17, 2025

Hi ​@I. Yak,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Als je een bestelling bij ons plaatst, dan duurt het 2-3 werkdagen voordat je je simkaart binnen hebt. Ik kijk graag met je mee wat er hier mis gaat. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik controleer dan als eerst of je adresgegevens goed staan in ons systeem, zoals ​@Friesian inderdaad ook al aangaf! Thanks voor je hulp, ​@Friesian. 😊

Groetjes,
Roeqajja