Skip to main content

.

Beantwoord

Hoe werkt de verdubbelaar met KPN?

  • 12 december 2024
  • 5 reacties
  • 66 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben al een paar jaar simyo gebruiker. Nu ben ik sinds deze week weer bij kpn met internet. Nu wil ik graag de verdubbelaar weer terug.

Mvg Barend 

 

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Groentjuh

Als het goed is, controleert Simyo regelmatig de adressenlijsten vanuit KPN op adressen waar Simyo klanten wonen. Indien een Simyo klant op die lijst staat, die geen Simyo Compleet heeft, zal Simyo daarover een bericht per mail sturen.

Daarna is het mogelijk om via Mijn Simyo dit daadwerkelijk te activeren. Zodra dat gebruikt is, dan zal je per eerste van de volgende maand de extras van Simyo Compleet ontvangen.

Bekijk originele reactie

5 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • 4034 reacties
  • antwoord
  • 12 december 2024

Als het goed is, controleert Simyo regelmatig de adressenlijsten vanuit KPN op adressen waar Simyo klanten wonen. Indien een Simyo klant op die lijst staat, die geen Simyo Compleet heeft, zal Simyo daarover een bericht per mail sturen.

Daarna is het mogelijk om via Mijn Simyo dit daadwerkelijk te activeren. Zodra dat gebruikt is, dan zal je per eerste van de volgende maand de extras van Simyo Compleet ontvangen.


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 3 reacties
  • 12 december 2024

Blijf ik wel de verdubbelaar houden want ik heb mijn contract niet verlengd.


Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • 4034 reacties
  • 12 december 2024
Bedegr schreef:

Blijf ik wel de verdubbelaar houden want ik heb mijn contract niet verlengd.

Als forum experts (= behulpzame mede-klant) kan ik niet inzien wat jouw aansluiting precies is. Voor het aan- en uitzetten van Simyo Compleet zou geen verlenging benodigd moeten zijn, naar mij weten.

Zodra jouw adres op de lijst vanuit KPN en de lijst binnen Simyo's eigen klantensysteem voorkomt, zou je simpelweg de optie moeten krijgen om Simyo Compleet aan te zetten.


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 3 reacties
  • 12 december 2024

We gaan dit zien.


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1692 reacties
  • 13 december 2024

Hoi ​@Bedegr,

Bedankt voor je bericht. Ik lees dat ​@Groentjuh je goed heeft geïnformeerd over hoe Simyo Compleet werkt. Daar heb ik dus niets meer aan toe te voegen 😊.

Zojuist heb ik ook even gekeken op jouw aansluiting en zie ik dat Simyo Compleet gister avond voor je is geactiveerd. Vanaf 01-01-2025 kun je gebruik maken van de extra MB's!

Mochten er nog onduidelijkheden zijn hoor ik dat graag! Heel erg bedankt voor je hulp ​@Groentjuh!

Groetjes,
Seren


Reageer