Mijn contract bij Simyo loopt 25 augustus af. Ik wil via Simpel.nl een nieuw contract afsluiten met een telefoon. Dat lukt niet!
Alleen als ik een ander telefoonnummer neem. En daar heb ik geen zin in.
Blijkbaar wil Simyo zijn vaste klanten kwijt.
Mijn contract bij Simyo loopt 25 augustus af. Ik wil via Simpel.nl een nieuw contract afsluiten met een telefoon. Dat lukt niet!
Alleen als ik een ander telefoonnummer neem. En daar heb ik geen zin in.
Blijkbaar wil Simyo zijn vaste klanten kwijt.
Beste antwoord door Amy
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt.
In dit topic kan je teruglezen hoe het precies werkt wat betreft het verlengen via Simpel.
Ik zal je nog even een privébericht sturen met verdere informatie over verlengen via Simpel.
Groetjes,
Amy
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.