Skip to main content

.

Beantwoord

Hoe kan ik verlengen via Simpel na het aflopen van mijn contract?

  • 8 april 2025
  • 1 reactie
  • 7 Bekeken

Mijn contract bij Simyo loopt 25 augustus af. Ik wil via Simpel.nl een nieuw contract afsluiten met een telefoon. Dat lukt niet!

Alleen als ik een ander telefoonnummer neem. En daar heb ik geen zin in.

Blijkbaar wil Simyo zijn vaste klanten kwijt.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@cameijer,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt.

In dit topic kan je teruglezen hoe het precies werkt wat betreft het verlengen via Simpel. 

Ik zal je nog even een privébericht sturen met verdere informatie over verlengen via Simpel.

Groetjes,
Amy

Bekijk originele reactie

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2436 reacties
  • antwoord
  • 9 april 2025

Hoi ​@cameijer,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt.

In dit topic kan je teruglezen hoe het precies werkt wat betreft het verlengen via Simpel. 

Ik zal je nog even een privébericht sturen met verdere informatie over verlengen via Simpel.

Groetjes,
Amy


Reageer