Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt!
Ik zie dat je correct bent geïnformeerd door @Ron H, @JanD en @Groentjuh!
Ik vat het nog even samen: Het klopt inderdaad dat je je contract kunt verlengen via Mijn Simyo. Dit doe je bij Instellingen> Abonnement> Verlengen. Indien je vanaf 3 juli een KPN Thuis aansluiting hebt, dan duurt het ongeveer een week voordat wij deze informatie binnen krijgen van KPN. Daarna verschijnt er in Mijn Simyo in het Overzicht een knop met “Speciaal voor jou: Simyo Compleet”, hier kun je de verdubbeling van je bundels dan activeren. De verdubbeling gaat dan de volgende maand in (1 augustus in dit geval) en je ontvangt meteen een bevestigingsmail en sms als de activering is gelukt.
Ontzettend bedankt voor de hulp en uitleg heren! Dit wordt enorm gewaardeerd 😊
Je kunt in de app bij instellingen en dan naar abonnement je contract verlengen en als het goed is kun je voor de zelfde bundel’s kiezen als een nieuwe klant.
Bedankt voor je reactie maar dit klopt maar half. Ik kan nergens aangeven dat ik een KPN Internet/TV abonnement heb en dus recht heb op een verdubbeling. Daarbij komt dat mijn KPN abonnement op 3 juli ingaat en mijn verlenging op 1 juli. Hier gaat het waarschijnlijk mis…
Is hier nog een oplossing voor?
A
Anonymous
0 reacties
9 juni 2023
Hallo @marc020 je hebt ook nog geen KPN-thuisabo, dat gaat pas op 3 juli in, logisch dus dat je dat nu nog niet in kunt stellen.
Je kunt wèl je verlenging bij Simyo al regelen, die gaat dan gelijk in.
Simyo vergelijkt regelmatig de bestanden met KPN en als je jou dan tegenkomen nà 3 juli krijg je vanaf 3 juli alsnog dubbele data en belminuten.
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt!
Ik zie dat je correct bent geïnformeerd door @Ron H, @JanD en @Groentjuh!
Ik vat het nog even samen: Het klopt inderdaad dat je je contract kunt verlengen via Mijn Simyo. Dit doe je bij Instellingen> Abonnement> Verlengen. Indien je vanaf 3 juli een KPN Thuis aansluiting hebt, dan duurt het ongeveer een week voordat wij deze informatie binnen krijgen van KPN. Daarna verschijnt er in Mijn Simyo in het Overzicht een knop met “Speciaal voor jou: Simyo Compleet”, hier kun je de verdubbeling van je bundels dan activeren. De verdubbeling gaat dan de volgende maand in (1 augustus in dit geval) en je ontvangt meteen een bevestigingsmail en sms als de activering is gelukt.
Ontzettend bedankt voor de hulp en uitleg heren! Dit wordt enorm gewaardeerd 😊
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.