Skip to main content
Vraag

Hoe kan ik mijn Simyo nummer opzeggen zonder mijn telefoonnummer te weten?

• April 27, 2026
  • 5 reacties
  • 28 Bekeken

Hallo, ik ben klant bij Simyo. Ik wil mijn andere Simyo-nummer, dat ik niet gebruik, opzeggen. Ik heb alleen het nummer van dit nummer. De overige gegevens weet ik niet meer, omdat ik dit nummer al lange tijd niet meer gebruik. Wat kan ik doen? 

Moderator: Titel is aangepast voor duidelijkheid en betere vindbaarheid.

5 reacties

JanD
Forum|alt.badge.img+7
  • Forum Expert
  • April 27, 2026

Beste ​@Olurmu1 als je contractvrij bent heb je 1 maand opzegtermijn.

Als je de simkaart nog hebt, stop je die in een telefoon en je belt naar een andere telefoon, dan zie je het nummer.

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • April 28, 2026

Moet je wel de pincode weten.

drschrisjacobs1
Forum|alt.badge.img+3

Hallo, ik ben klant bij Simyo. Ik wil mijn andere Simyo-nummer, dat ik niet gebruik, opzeggen. Ik heb alleen het nummer van dit nummer. De overige gegevens weet ik niet meer, omdat ik dit nummer al lange tijd niet meer gebruik. Wat kan ik doen? 

Zoek in je bankafschriften naar betalingen aan Simyo. Daar staat het telefoonnummer vermeld of anders wel je klantnummer. Als je geen betalingen vindt was het waarschijnlijk prepaid. Die hoef je niet op te zeggen die verlopen vanzelf.

Shaniqua
Moderator
Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • April 29, 2026

Hoi ​@Olurmu1,

Bedankt voor je bericht. Handig dat je je aansluiting wilt opzeggen als je er geen gebruik van maakt.

Weet je nog of het een prepaid of sim only aansluiting was? Ik zie dat ​@drschrisjacobs1 een hele goede tip heeft gegeven om aan je telefoonnummer of klantnummer te komen. Het klopt ook dat als het een prepaid nummer is en er langer dan een half jaar geen verbruik is geweest, dat het vanzelf zal beëindigen. De tip van ​@JanD is ook een goede optie.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Daarmee kan ik je aansluiting vinden en kan ik je verder helpen.

Bedankt ​@drschrisjacobs1 en ​@JanD!

Groetjes,
Shaniqua

• auteur
  • Beginner
  • April 29, 2026

Dank je wel  👍