Skip to main content

.

Ik wilde vandaag mijn nieuwe telefoon die ik via jullie heb besteld in ontvangst nemen, bleek dat de geboortedatum niet klopte. Hij staat nog op m'n moeders geboortedatum. Ik wil dit graag aanpassen zodat de geboortedatum overeenkomt met m'n paspoort en ik de telefoon in ontvangst kan nemen. Hoe kan ik dit doen?

Beste ​@leopietje vandaag kun je tot 17u00 via WhatsApp contact opnemen met Simyo of morgen vaN 10U00 tot 17u00, zie onderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Op wiens naam staat het abo, op je moeders naam, dan kan en mag zij als enigste de telefoon in ontvangst nemen als je zelf nog minderjarig bent.

Beste ​@leopietje vandaag kun je tot 17u00 via WhatsApp contact opnemen met Simyo of morgen vaN 10U00 tot 17u00, zie onderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Op wiens naam staat het abo, op je moeders naam, dan kan en mag zij als enigste de telefoon in ontvangst nemen als je zelf nog minderjarig bent.

Beste Jan,

Dank voor je reactie. Het zit zo: jaren terug toen ik nog wel minderjarig was stond het abonnement op mijn moeders naam. Nu heb ik zelf de telefoon aangeschaft en staat er dus op mijn paspoort mijn eigen geboortedatum, maar omdat het abonnement blijkbaar nog steeds op mijn moeders naam staat stond er bij hen in de gegevens haar geboortedatum. Daar is het fout gegaan. Dus ik weet inmiddels waar de fout zit, ik moet de geboortedatum dus even zien aan te passen naar mijn eigen.

Bedankt voor je hulp!

Beste ​@leopietje je kunt de telefoon dus gewoon laten komen omdat jouw moeder nog de klant is en zij de telefoon aan kan nemen.

Als de telefoon dan ontvangen is vraag je aan Simyo een contractwijziging aan, dus het contraxct moet dan overgaan van jouw moeder naar jou.

Alleen een geboortedatum aanpassen gaat niet lukken, want jouw moeder en jij heten niet hetzelfde en wonen misschien ook niet (meer op hetzelfde adres.

Hi ​@leopietje,

Bedankt voor je bericht. Ik help je hier graag mee verder.

Omdat je aangeeft dat het abonnement staat op naam van je moeder, gaat het inderdaad niet lukken om zelf de telefoon aan te nemen. Deze zou alleen aangenomen kunnen worden door je moeder met een geldig identiteitsbewijs. Mocht je willen dat het contract op jouw naam komt te staan, dan gaat dit inderdaad met een contractovername zoals ​@JanD heeft aangegeven. Alle informatie over een contractovername kun je op onze website vinden.

Enorm bedankt voor je hulp! ​@JanD 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reageer