Skip to main content
antwoord

Dubbele data als je geen KPN klant meer bent

  • October 29, 2025
  • 2 reacties
  • 40 Bekeken

Goedemorgen, 

Momenteel ben ik klant bij KPN en krijg ik dubbele data bij Simyo. Ik overweeg om een overstap te maken naar een andere provider dan KPN. Zal mijn dubbele data dan ook verdwijnen?

Beste antwoord door Tessanne

Hi ​@dbh,

 

Welkom op het Simyo Forum en bedankt voor het openen van dit topic! 

 

Wat ​@JanD  aangeeft klopt! Het systeem checkt namelijk regelmatig of er op het opgegeven adres nog steeds gebruik wordt gemaakt van KPN vast internet. Dus zodra je van van internet provider verandert en dit is doorgevoerd, dan zal snel daarna het voordeel van Simyo Compleet ook verdwijnen. 

 

Mocht je hier nog andere vragen over hebben, laat het gerust weten. 

 

Bedankt ​@JanD voor het antwoord! 

 

Groetjes, 

Tessanne 

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • October 29, 2025

Inderdaad, om dubbele  en/of meer data te krijgen is het een voorwaarde dat je ook klant van KPN bent met een internetabo voor thuis ​@dbh 

Geen klant meer bij KPN, dan ook geen dubbele en/of meer data meer.


Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • antwoord
  • October 29, 2025

Hi ​@dbh,

 

Welkom op het Simyo Forum en bedankt voor het openen van dit topic! 

 

Wat ​@JanD  aangeeft klopt! Het systeem checkt namelijk regelmatig of er op het opgegeven adres nog steeds gebruik wordt gemaakt van KPN vast internet. Dus zodra je van van internet provider verandert en dit is doorgevoerd, dan zal snel daarna het voordeel van Simyo Compleet ook verdwijnen. 

 

Mocht je hier nog andere vragen over hebben, laat het gerust weten. 

 

Bedankt ​@JanD voor het antwoord! 

 

Groetjes, 

Tessanne