Skip to main content

.

Beantwoord

Betaal ik teveel voor mijn Sim Only abonnement?

Betaal ik teveel als mijn factuur € 13,30 is? 
op de radio hoor ik € 8,- voor megaveel! 
wat vinden jullie? 

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@GV2day,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je je dit afvraagt.

Een paar keer per jaar hebben wij verschillende acties lopen. Ik zie inderdaad dat je jouw aansluiting kan verlengen waardoor je wellicht voordeliger uit kan zijn zoals ​@Ron H aangeeft! Je kan dan verlengen met de bundels/acties die wij op dit moment hebben lopen. De nieuwe bundels gaan dan in per de 1e van de volgende maand. 

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid. Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.

Bedankt voor je reactie ​@JanD!

Groetjes,
Amy

Bekijk originele reactie

3 reacties

Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • 1276 reacties
  • 20 maart 2025

Misschien kun je verlengen.
kijk eens bij instellingen abonnement verlengen wat je mogelijkheden zijn.

JanD
Forum|alt.badge.img+6
  • Consultant
  • 781 reacties
  • 20 maart 2025

Beste ​@GV2day ben je misschien in de loop van een kalendermaand klant geworden, dan betaal je 1 maand vooruit plus de rest van de maand waarin je klant geworden bent.

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2368 reacties
  • antwoord
  • 24 maart 2025

Hoi ​@GV2day,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je je dit afvraagt.

Een paar keer per jaar hebben wij verschillende acties lopen. Ik zie inderdaad dat je jouw aansluiting kan verlengen waardoor je wellicht voordeliger uit kan zijn zoals ​@Ron H aangeeft! Je kan dan verlengen met de bundels/acties die wij op dit moment hebben lopen. De nieuwe bundels gaan dan in per de 1e van de volgende maand. 

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid. Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.

Bedankt voor je reactie ​@JanD!

Groetjes,
Amy

Reageer