Misschien is dat al eerder aangehaald (heb het niet gezien) of zitten meer mensen in ditzelfde schuitje.
Op 12 juni 2022 heb ik mijn abbo verlengd voor 2 jaar (was toen ook nieuw eerst was dat niet). Toen 12 euro voor onbeperkt bellen en 10 GB. Dat was toen de scherpste prijs ooit. Tussendoor past Simyo prijzen voor nieuwe klanten aan het werd 11 euro. Helaas kan ik niet van meegenieten.
Nu is als nieuwe klant is dat mogelijk voor 10 euro. 2 euro goedkoper dan waarvoor ik het afgesloten.
Daar hebben inflatie correctie mijn nieuwe prijs word 13,01. Zeer benieuwd wat de abbo prijzen zouden doen per 1 okt voor nieuwe klanten. Maar nog steeds 10 euro voor onbeperkt bellen en 10 GB.
Wat voor mij behoorlijk pijn doet is ik sluit voor 2 jaar iets af en verwacht 24x 12 euro kwijt te zijn. Ga immers 2 jaar een contract aan. Maar ondertussen komt inflatie erbij. Dat was voor mij prima geweest na 2 jarige contract en niet tijdens. Ik kan namelijk geen kant uit zolang het contract loopt. Stel je voor een correctie van 50% of als bundel prijzen hoger lagen dat hakt er lekker in en kunt geen kant uit.
Dan nog een extra steek in de rug erbij dat het huidige/hetzelfde nu voor 10 euro beschikbaar is, ook in september was dat. Dus daar is geen inflatiecorrectie.
Het verschil was in het begin 1 euro maar als trouwe klant betaal ik inmiddels 3 euro meer dan een nieuwe klant voor hetzelfde en kan geen kant uit.
Er zal denk ik weinig ruimte zijn om dit te kunnen veranderen. Maar dan heb ik mijn hart gelucht.