Skip to main content

.

Vraag

Administratiekosten bij verlening abonnement, klopt dit?


Forum|alt.badge.img

Ik heb zojuist mijn telefoon verlengd maar waarom moet ik administratie kosten betalen

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

17 reacties

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2572 reacties
  • 18 maart 2025

Hi ​@Opa van bryan,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te horen dat je je abonnement hebt verlengd met een nieuwe telefoon!

Je betaalt hier momenteel geen administratiekosten voor. Wel betaal je de bezorgkosten en thuiskopieheffing voor je telefoon. Deze kosten worden éénmalig in rekening gebracht bij de aanschaf van een telefoon. Dit is in totaal €11,89. Zijn dit toevallig de kosten die je bedoelt?

Mocht je nog vragen of onduidelijkheden hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Roeqajja


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 9 reacties
  • 18 maart 2025

Ik heb die €11,89 al via iDeal betaald  en op de factuur van maart staat 2x €11,89 1 voor de thuis koppeling en bezorgkosten en voor administratie kosten. Factuur wordt op 17 april geïnd.


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 9 reacties
  • 18 maart 2025

Helaas nog geen reactie ontvangen 


JanD
  • Consultant
  • 807 reacties
  • 18 maart 2025
Opa van bryan schreef:

Helaas nog geen reactie ontvangen 

Beste ​@Opa van bryan dit forum is geen online realtime chatdienst, dus een reactie van een moderator kan iets langer duren.

 

 


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 9 reacties
  • 19 maart 2025

Nog geen reactie 


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2572 reacties
  • 19 maart 2025

 Hi ​@Opa van bryan,

Bedankt voor je reactie. 

Opa van bryan schreef:

Ik heb die €11,89 al via iDeal betaald  en op de factuur van maart staat 2x €11,89 1 voor de thuis koppeling en bezorgkosten en voor administratie kosten. Factuur wordt op 17 april geïnd.

Ik zie inderdaad terug dat de betaling van €11,89 is gelukt. Je zult deze kosten sowieso nog op je factuur terugzien, maar het is niet zo dat je dit opnieuw moet betalen. Zou je een screenshot kunnen posten waarbij je de administratiekosten terugziet? Ik kijk dan graag mee. 

 

JanD schreef:
Opa van bryan schreef:

Helaas nog geen reactie ontvangen 

Beste ​@Opa van bryan dit forum is geen online realtime chatdienst, dus een reactie van een moderator kan iets langer duren.

Zoals ​@JanD aangeeft is het forum geen online chatdienst waarbij wij realtime met klanten communiceren. Het is dus niet nodig om meerdere keren aan te geven dat je geen reactie hebt gekregen, wij moderators reageren meestal binnen 24 uur. Mocht je zo snel mogelijk geholpen willen worden, dan kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen via 0800-8007 of 1200. 

Mocht je nog vragen of onduidelijkheden hebben dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Roeqajja


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 9 reacties
  • 21 maart 2025

Ik kijk mijn factuur van maart naar en daar wordt toch de thuiskoppeling en bezorgkosten van €11,89 in rekening gebracht. Terwijl ik die al betaald hebt. Heeft u ook gezegd dat dat niet gebeurt. Maar helaas wel. 


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2394 reacties
  • 24 maart 2025

Hoi ​@Opa van bryan,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend voor je is. Aangezien je dit al betaald heb via iDeal hoef je dit natuurlijk niet nog een keer te betalen. Ik heb deze vraag daarom even uitstaan bij onze technische dienst. Wellicht dat er nog een aanpassing gedaan moet worden op de factuur van maart. 

Zodra ik meer weet zal ik je een terugkoppeling geven.

Groetjes,
Amy


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 9 reacties
  • 31 maart 2025

Amy is er nog niks bekend 


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2394 reacties
  • 31 maart 2025

Hoi ​@Opa van bryan,

Bedankt voor je bericht. Er lijkt inderdaad iets niet helemaal goed te gaan met de factuur, onze oprechte excuses voor de verwarring. Dit is inmiddels voorgelegd bij de juiste afdeling en zij zullen dit zo snel mogelijk oplossen. Wanneer de factuur precies zal worden aangepast durf ik helaas niet te zeggen. 

Groetjes,
Amy


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 9 reacties
  • 31 maart 2025

Amy bedankt ik hou het in de gaten. 


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 9 reacties
  • 1 april 2025

Ik vind het wel heel vreemd . Zag vanmorgen in de app dat de factuur aangepast was. En ik kijk net weer staat die weer op het oude bedrag van €47,72.

Ik wil geen lastige klant zijn. 


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2394 reacties
  • 1 april 2025

Hoi ​@Opa van bryan,

Bedankt voor je bericht. Dit lijkt me inderdaad verwarrend. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niks heb vernomen dus misschien waren ze het één en ander aan het uittesten. Ik zal het even voor je navragen. Zodra ik meer weet zal ik het laten weten in dit topic.

Groetjes,
Amy


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 9 reacties
  • 5 april 2025

Gaat wel lekker traag bij jullie. Ik wil het nu wel heel snel hersteld hebben. Want voor je het weet is het 19 april en dan wordt het automatisch afgeschreven.


JanD
  • Consultant
  • 807 reacties
  • 5 april 2025

Beste ​@Opa van bryan voor een sneller antwoord kun je in het weekend tot 17u00 WhatsAppen met Simyo, zie onderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

 


Forum|alt.badge.img

Ik zie nog een fout . Voor de verlenging had ik toch Simyo compleet heb ik nu niet meer .

Gaat wel fijn bij jullie ik had beter niet kunnen verlengen. Had ik alles nog gehad en nu ook nog 10 gb minder .


JanD
  • Consultant
  • 807 reacties
  • 6 april 2025

Beste ​@Opa van bryan ben je nog wel klant bij KPN, dan heb je bij verlengen dat misschien niet mee aangevinkt, dat kun je alsnog (laten) doen via MijnSimyo of via een moderator of via WhatsApp vandaag tot 17u00.

 


Reageer