Ik had een abonnement genomen bij Simyo. na dat ik de simkaart heb geactiveerd. Denk ik natuurlijk dat ik dan meteen de 4g kan gebruiken, maar nee hoor ik gebruik mijn 4g en daarna kijk ik in de app staat er dat ik, 61 euro er over ben!!? Wat!! dacht ik, en ik zag mijn abonnement gewoon in de app maar, ik kreeg geen sms dat ik buiten de bundel aan het verbruiken was. Dus wat nu Simyo?! Waarom kan ik mijn simkaart activeren als mijn abonnement blijkbaar nog niet actief is.
Beantwoord
Abonnement loopt niet?!
Beste antwoord door Seren
Hoi
Bedankt voor je bericht. Het lijkt er op dat je gebruik hebt gemaakt van de simkaart voordat je nummerbehoud en bundels zijn ingegaan waardoor je nu dus buiten bundel kosten hebt gemaakt. Als het goed is ben je hier ook over geïnformeerd per e-mail. Heb je die mail toevallig gezien?
Ik snap dat dit niet lekker binnenkomen is dus ik kijk graag met je mee naar een oplossing. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw gegevens?
Thanks voor jullie reacties
Groetjes,
Seren
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.