Skip to main content

.

Beantwoord

Perongeluk 3x MB’s bijgevuld, wat moet ik doen?

Forum|alt.badge.img

Beste meneer/mevrouw,

ik heb per ongeluk 3 keer een 500MB bundel aangeschaft maar wilde dit oorspronkelijk maar 1 keer doen. Wat kan ik doen om dit te annuleren? Ik hoor het graag.

groet,

Hugo

Beste antwoord door Groentjuh

In het verleden heb ik gezien dat moderatoren niet gebruikte 500MB bundels na het einde van de maand terugnamen/vergoedde.

Het is dus goed mogelijk dat maandag een moderator je vraagt om hem/haar dinsdag een privéberichtje te sturen.

Bekijk originele reactie

3 reacties

Kaas Berrie 25
Forum|alt.badge.img
HugoKroon2004 schreef:

Beste meneer/mevrouw,

ik heb per ongeluk 3 keer een 500MB bundel aangeschaft maar wilde dit oorspronkelijk maar 1 keer doen. Wat kan ik doen om dit te annuleren? Ik hoor het graag.

groet,

Hugo

De klantenservice zal hier niet reageren ​@HugoKroon2004 . Op zondag kun je de klantenservice wel bereiken via https://www.simyo.nl/klantenservice . Kies op de site voor ‘Stel je vraag via Whatsapp’. Men is in de weekenden van 10:00 tot 17:00 uur bereikbaar. 

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • 4051 reacties
  • antwoord
  • 30 maart 2025

In het verleden heb ik gezien dat moderatoren niet gebruikte 500MB bundels na het einde van de maand terugnamen/vergoedde.

Het is dus goed mogelijk dat maandag een moderator je vraagt om hem/haar dinsdag een privéberichtje te sturen.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1734 reacties
  • 31 maart 2025

Hoi ​@HugoKroon2004,

Bedankt voor je bericht. Dat kan natuurlijk gebeuren, maar wat ​@Groentjuh zegt klopt helemaal. Als je bundels na het einde van de maand ongebruikt zijn kan ik deze voor je laten vergoeden. Je mag mij dus inderdaad een privébericht sturen dan kan ik dit voor je controleren.

@Kaas Berrie 25 en ​@Groentjuh heel erg bedankt voor jullie behulpzaamheid! :) 

Groetjes,
Seren

Reageer