Skip to main content

.

Vraag

Verificatie SMS komt niet binnen, wat moet ik doen?

Al maanden krijg ik geen verificatie SMSjes binnen, ongeacht wie de verzender is. Voorheen hielp het nog om mijn telefoon te herstarten, maar tegenwoordig doet dat niks.

Ondertussen is dit een groot probleem. Wat kan ik nog meer doen, buiten overstappen naar een andere provider? 🫠

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

2 reacties

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1730 reacties
  • 26 maart 2025

Hoi ​@FrankieQ,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je geen verificatie-sms'jes kunt ontvangen. Je geeft aan dat dit ongeacht de afzender is. Begrijp ik het dan goed dat je ook 'normale' sms'jes niet ontvangt? Indien het specifiek gaat om verificatie-sms'jes zou het misschien waardevol kunnen zijn als je ook zou delen wie de afzender is (bijvoorbeeld Microsoft, werk gerelateerd, etc.).

Wat je voor nu zou kunnen proberen, is in ieder geval controleren of de inbox van je telefoon of simkaart vol is. Dit kun je vaak nagaan via de instellingen van je toestel onder 'Opslag'.

Daarnaast kun je het beste een kruistest uitvoeren door je simkaart in een ander toestel te plaatsen om te bepalen of het probleem aan je telefoon of simkaart ligt.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Seren

• Beginner
  • 1 reactie
  • 31 maart 2025

Sinds ik ben overgestapt naar Simyo krijg ik ook geen vericatiecode smsjes meer. Het gaat hier oa om Amazon, Marktplaats, mijn ziekenhuis, enz. Gewone sms-jes gaan wel goed hier. Hier lijkt toch echt wat fout te gaan bij Simyo.

Reageer