Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom heb ik internetverbruik buiten de bundel terwijl mobiele data uitstond?

  • 17 december 2024
  • 1 reactie
  • 22 Bekeken

Forum|alt.badge.img

het gaat me niet om die paar centen (dit keer dan), maar ik vraag me af hoe ik buiten mijn bundel heb kunnen gaan terwijl er in een ANDERE telefoon een lokaal kaartje zat en ik via DIE hotspot inlogde met mijn telefoon .. in Nepal ..

op mijn telefoon met m'n simyo kaartje stond ‘mobiele data’ op UIT .. 

gelukkig geen rekening van dik 90 euro zoals vorige maand (toen 'zomaar’ een heeeel veel data ‘weg’), maar iets stinkt er !

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@DianaDD,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je je dit afvraagt.

Zolang de internetoptie op de Simyo simkaart aanstaat oftewel, in jouw Mijn Simyo account, dan kan het altijd voorkomen dat er internetverbruik wordt geregistreerd (bewust of onbewust). Mocht je er zeker van willen zijn dat er geen internetverbruik kan plaatsvinden op jouw simkaart dan kan je het beste deze optie uitschakelen via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Internet en bellen. 

Hopelijk geeft dit iets meer duidelijkheid. 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.

Groetjes,
Amy

Bekijk originele reactie

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2344 reacties
  • antwoord
  • 18 december 2024

Hoi ​@DianaDD,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je je dit afvraagt.

Zolang de internetoptie op de Simyo simkaart aanstaat oftewel, in jouw Mijn Simyo account, dan kan het altijd voorkomen dat er internetverbruik wordt geregistreerd (bewust of onbewust). Mocht je er zeker van willen zijn dat er geen internetverbruik kan plaatsvinden op jouw simkaart dan kan je het beste deze optie uitschakelen via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Internet en bellen. 

Hopelijk geeft dit iets meer duidelijkheid. 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.

Groetjes,
Amy


Reageer