Ik ben al jaren tevreden klant van bij Simyo en heb volgens mij in al die jaren nog nooit mijn bundels aangepast omdat ik het wel prima vond en ben gewend om buiten de deur alleen data aan te zetten wanneer ik het nodig heb. Door die extra inflatiekosten heb ik al gezien dat ik mezelf in de vingers ga snijden als ik mijn bundels nu niet aanpas. Omdat alles duurder wordt door de inflatie ben ik nu toch eens gaan rondkijken bij de concurrenten en kom tot de conclusie dat ik bij een ander meer data en belminuten kan krijgen voor een lagere prijs.
Maar nu zag ik ook dat de bundels bij bundels aanpassen duurder zijn dan wanneer je een nieuw simyo abonnement afsluit?! Hoe zit dat? Of zie ik dat verkeerd?! Kan ik die goedkopere bundelprijzen ook niet gewoon krijgen aangezien ik al zo lang klant ben? Of moet ik daarvoor mijn abonnement verlengen terwijl het al gewoon loopt? Is dat niet wat omslachtig?
Ik wil eigenlijk niet overstappen omdat ik tevreden ben maar door die grote verschillen qua prijs twijfel ik toch wel.