Ik heb al een tijdje niet meer opgewaardeerd maar toen ik 10 besteedt kon ik niks ermee doen en kwam ik er al snel achter dat mijn simkaart is geblokkeerd. Kan iemand mij alsjeblieft helpen?

Ik heb al een tijdje niet meer opgewaardeerd maar toen ik 10 besteedt kon ik niks ermee doen en kwam ik er al snel achter dat mijn simkaart is geblokkeerd. Kan iemand mij alsjeblieft helpen?
Beste antwoord door Roeqajja
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je niet kunt bellen. Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en ik zie dat je geen beltegoed hebt. De €10 die je hebt opgewaardeerd is op gegaan aan de internetbundel die je hebt aangeschaft voor €10. Als je je beltegoed nogmaals opwaardeert en je telefoon opnieuw opstart, dan zou je weer moeten kunnen bellen! 😊
Groetjes,
Roeqajja
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.