.

Beantwoord

Wel beltegoed, toch buiten gebruik

  • 3 March 2014
  • 5 reacties
  • 374 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Hoi Simyo,

Had mijn vraag op een andere plek op de site geplaatst, maar die lijkt weggehaald te zijn, dus vraag het hier opnieuw.
Vanochtend rond 9 uur heb ik opgewaardeerd. Ik heb alleen dit weekend heel even negatief beltegoed gehad. Volgens mijn 'mijn symyo' heb ik nu een positief beltegoed van ruim 15 euro, en een prepaid internetmaandbundel. Toch krijg ik als ik bel nog altijd de melding 'buiten gebruik gesteld wegens administratieve redenen'. Beltegoed opwaarderen kan enkele minuten duren, maar ook bijna 10 uur? Doe alles via simyo prepaid. Kan er iets anders aan de hand zijn?
icon

Beste antwoord door Dries 5 March 2014, 11:41

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je eerste vraag staat er nog (hier), vragen worden eigenlijk nooit weggehaald.
Helaas heb ik geen antwoord, hier moet een moderator naar kijken.
Badge
Aah jaa, ik zie 'm. Overheen gekeken. Geloof niet dat 'r de mogelijkheid is om een topic weer te verwijderen, maar als een moderator één van de twee kan verwijderen mag dat natuurlijk (en dan graag gelijk ook even antwoorden 😉 )
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Simyo,

Had mijn vraag op een andere plek op de site geplaatst, maar die lijkt weggehaald te zijn, dus vraag het hier opnieuw.
Vanochtend rond 9 uur heb ik opgewaardeerd. Ik heb alleen dit weekend heel even negatief beltegoed gehad. Volgens mijn 'mijn symyo' heb ik nu een positief beltegoed van ruim 15 euro, en een prepaid internetmaandbundel. Toch krijg ik als ik bel nog altijd de melding 'buiten gebruik gesteld wegens administratieve redenen'. Beltegoed opwaarderen kan enkele minuten duren, maar ook bijna 10 uur? Doe alles via simyo prepaid. Kan er iets anders aan de hand zijn?


Hoi GJG62,

Welkom op het forum :)

We hebben de afgelopen dagen een kleine vertraging gehad in het verwerken van onze gegevens. Hierdoor is jouw opwaardering ook met een paar uur verschil pas verwerkt. Excuses voor het ongemak 😮 Je opwaardering is inmiddels wel verwerkt en je kan weer bellen, klopt dat?

Ik zie dat je hier ook een topic bent gestart. Dat is eigenlijk niet de bedoeling, maar ik begrijp dat je dacht dat je topic was verwijderd? Om het forum overzichtelijk te houden, wil ik je vragen om in de toekomst je vraag maar op één plek te stellen. Ik zal het doorverwezen topic sluiten.

@Scotsman, bedankt voor het meedenken!
Badge
Bedankt!

Beltegoed werd een paar uur na mijn bericht inderdaad opgewaardeerd. Zag de bui al even hangen. Wel eens overeenkomende problemen met een andere provider gehad, en dat duurde nog wat langer dan 9 uur.
De start van het dubbele topic kwam er inderdaad door de door jouw genoemde reden (in combinatie met mijn onbekendheid met het forum).



Hoi GJG62,

Welkom op het forum :)

We hebben de afgelopen dagen een kleine vertraging gehad in het verwerken van onze gegevens. Hierdoor is jouw opwaardering ook met een paar uur verschil pas verwerkt. Excuses voor het ongemak 😮 Je opwaardering is inmiddels wel verwerkt en je kan weer bellen, klopt dat?

Ik zie dat je hier ook een topic bent gestart. Dat is eigenlijk niet de bedoeling, maar ik begrijp dat je dacht dat je topic was verwijderd? Om het forum overzichtelijk te houden, wil ik je vragen om in de toekomst je vraag maar op één plek te stellen. Ik zal het doorverwezen topic sluiten.

@Scotsman, bedankt voor het meedenken!
Reputatie 2
Badge +6
Bedankt!

Beltegoed werd een paar uur na mijn bericht inderdaad opgewaardeerd. Zag de bui al even hangen. Wel eens overeenkomende problemen met een andere provider gehad, en dat duurde nog wat langer dan 9 uur.
De start van het dubbele topic kwam er inderdaad door de door jouw genoemde reden (in combinatie met mijn onbekendheid met het forum).


Hoi GJG62,

Dankje voor je terugkoppeling 🙂 Fijn dat je opwaardering vrij snel daarna was verwerkt. Nou moet ik zeggen 9 uur bij ons vrij lang is hoor. Ik begrijp overigens dat je door oude ervaringen misschien niet weet wat je bij ons kunt verwachten, maar wij zullen altijd proberen je z.s.m. te helpen :)

Fijn dat je weer kunt bellen. Ik wens je alvast een fijn weekend!

Reageer