hoewel ik mn simkaart veelvuldig gebruik voor o.a tancodes heb ik blijkbaar 6 maanden geen uitgaande connecties gevoerd, bij het inloggen kreeg ik de melding dat mijn beltegoed op was, dus ik heb via ideal een 10euro betaling gedaan, maar mijn kaart is nog steeds gedeactiveerd voor zowel uitgaande als inkomende gesprekken.
wat is de tolerantie termijn voor heractivatie ? is mijn 06 nummer nu permanent weg of ben ik binnen een paar werkdagen weer berijkbaar.
Bladzijde 1 / 1
Hoi delphic,
Leuk dat je ons forum weer gevonden hebt! 🙂
Wanneer je 6 maanden geen verbruik meer hebt gehad op je simkaart dan wordt je simkaart geblokkeerd. Als je jouw nummer wel (veel) gebruikt voor inkomende gesprekken en berichten is het natuurlijk wel zo fijn als je gewoon je nummer en simkaart kan behouden.
In je gegevens zie ik dat je van ons een e-mail gehad hebt waarin we je vroegen om binnen een week actie te ondernemen. Je opwaardering heb je net een dagje later gedaan, daarom is je simkaart nu nog geblokkeerd en je opwaardering niet doorgevoerd. Daar gaan we wat aan doen voor je!
Ik heb mijn collega's van de technische afdeling gevraagd om je simkaart te heractiveren. Zodra ik - en meestal is dat binnen een paar werkdagen - reactie van hen heb gehad, dan laat ik hier nog even een berichtje voor je achter.
Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!
Groetjes,
Thomas
Leuk dat je ons forum weer gevonden hebt! 🙂
Wanneer je 6 maanden geen verbruik meer hebt gehad op je simkaart dan wordt je simkaart geblokkeerd. Als je jouw nummer wel (veel) gebruikt voor inkomende gesprekken en berichten is het natuurlijk wel zo fijn als je gewoon je nummer en simkaart kan behouden.
In je gegevens zie ik dat je van ons een e-mail gehad hebt waarin we je vroegen om binnen een week actie te ondernemen. Je opwaardering heb je net een dagje later gedaan, daarom is je simkaart nu nog geblokkeerd en je opwaardering niet doorgevoerd. Daar gaan we wat aan doen voor je!
Ik heb mijn collega's van de technische afdeling gevraagd om je simkaart te heractiveren. Zodra ik - en meestal is dat binnen een paar werkdagen - reactie van hen heb gehad, dan laat ik hier nog even een berichtje voor je achter.
Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!
Groetjes,
Thomas
alles werkt gelukkig weer.
Hoi delphic,
Wat fijn om te lezen! 🙂
Mocht je nog ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden.
Groetjes,
Els
Wat fijn om te lezen! 🙂
Mocht je nog ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden.
Groetjes,
Els
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.