.

Beantwoord

Wanneer tegoed bijgeschreven na betaling?

  • 18 September 2016
  • 6 reacties
  • 365 Bekeken

Hoe lang duurt het voordat mijn tegoed wordt bijgeschreven?

Mijn beltegoed is op en ik moet nu belangrijke telefoontjes plegen.
Dus ik heb opgewaardeerd en het geld is Sl afgeschreven van mijn rekening!!
Maar op mijn Simyo en de Simyo app staat het tegoed nog steeds op 0€ !!!

Hoe lang duurt het voordat ik kan bellen?
En waarom kun je niet direct bellen na opwaarderen???
icon

Beste antwoord door Angela 19 September 2016, 17:03

Bekijk originele reactie

6 reacties

Staat nog steeds op 0€
HELP
Is wel gewoon afgeschreven!!
Is het inmiddels bijgeschreven?
Simyo is in het weekend gesloten en het duurt op het forum sowieso een werkdag voor je reactie krijgt vanuit hun.
Ja klopt; het is nu pas bijgeschreven! Wat vreselijk onhandig dat je daar zo lang op moet wachten!
Als je opwaardeert wil je je tegoed toch direct kunnen gebruiken. Duurt t altijd zo lang?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Milah2u,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat onhandig dat jouw beltegoed niet direct opgewaardeerd werd nadat je hier opdracht voor had gegeven. Vooral omdat het bedrag al afgeschreven was, kan ik me voorstellen dat dit voor verwarring heeft gezorgd. Sorry hiervoor!

In de meeste gevallen wordt het bedrag wat jij opwaardeert direct bijgeschreven. Zo ben je snel weer bereikbaar mocht je helemaal geen beltegoed meer hebben. Helaas wil het wel eens voorkomen dat er wat verwerkingstijd insluipt. Vaak zijn dit een paar uurtjes en in het ergste geval zie je het tegoed de volgende dag. In jouw geval in het laatste voorbeeld gebeurd.

In het systeem vind ik terug dat je normaal gesproken direct je beltegoed krijgt en dat er nog niet vaker een vertraging heeft voorgedaan, gelukkig 🙂 Vanochtend is het beltegoed alsnog netjes toegevoegd. Sorry voor het ongemak wat je hieraan gehad hebt. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

@Raytje, bedankt! Niet iedereen weet dat we in het weekend niet zo actief zijn op het forum :)

Groetjes,
Angela
Bedankt Angela
En ook Bedankt Raytje!
Ik wist idd niet dat sit forum in principe weekends gesloten is
Maar ik was bang dat Raytje bedoelde dat Simyo weekends gesloten is dus dat er dan geen opwaarderingen bij geschreven worden !!!!
Ik schrok al, maar gelukkig was dit dus gewoon een fout en normaal wordt het dus direct bij geschreven !!

Oke, bedankt voor de antwoorden !!

Grtjs Milah
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Milah2u,

Kijk eens aan! Geen zorgen, dus 🙂 De meeste dingen draaien nog gewoon door, zelfs in het weekend! Fijn dat je gerustgesteld bent!

Laat je het weten als ik je nog ergens anders mee kan helpen?

Groetjes,
Jihane

Reageer