.

Beantwoord

Waarom wordt er een starttarief in rekening gebracht

  • 19 November 2013
  • 6 reacties
  • 627 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik bel prepaid via simyo maar bij mijn wordt het starttarief van 10 cent er bij berekend.
Voorbeeld als ik 2,5 minuut bel dan word er 35 cent van mijn beltegoed afgeschreven ipv van 25 cent.
En dat is bij meerdere telefoon gespreken gebeurd vandaar dat mijn beltegoed in de min is.

Mvg,
Salimo
icon

Beste antwoord door Natascha 20 November 2013, 11:12

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +6
Hallo,

Ik bel prepaid via simyo maar bij mijn wordt het starttarief van 10 cent er bij berekend.
Voorbeeld als ik 2,5 minuut bel dan word er 35 cent van mijn beltegoed afgeschreven ipv van 25 cent.
En dat is bij meerdere telefoon gespreken gebeurd vandaar dat mijn beltegoed in de min is.

Mvg,
Salimo


Ik zie in het systeem dat je nog gebruik maakt van de oude tarieven van Simyo waarbij er nog een startarief in rekening wordt gebracht. Je kan via je persoonlijke pagina via het tabblad 'Mijn instellingen & simkaart' overstappen naar de nieuwe tarieven.
Badge
Hallo,

Daar ben ik net pas achter gekomen maar waarom ben ik niet op de hoogte gesteld van de nieuwe tarieven.
Wijzigingen in de tarieven dan moet de klant daar op de hoogte worden gehouden is toch ook wettelijk bepaalt.

Salimo
Badge +8
Hallo,

Daar ben ik net pas achter gekomen maar waarom ben ik niet op de hoogte gesteld van de nieuwe tarieven.
Wijzigingen in de tarieven dan moet de klant daar op de hoogte worden gehouden is toch ook wettelijk bepaalt.

Salimo


Hoi Samsung77,

Als we jouw tarief veranderen, dan moeten we je daarvan op de hoogte stellen. Wij mogen jouw tarief niet zomaar aanpassen. Je blijft dus het tarief betalen waar jij mee akkoord bent gegaan. Je kunt er wel zelf voor kiezen om over te stappen naar de nieuwe tarieven. Dan betaal je geen starttarief meer, maar wordt wel je eerste minuut afgerond. Hoe je dat in orde maakt, heeft Natascha al uitgelegd. :)
Laat je even weten of het lukt?

Groetjes, Charlene
Badge
Hoi,

Het is gelukt jammer dat ik het niet eerder wist maar goed.

Mvg,
Salimo
Reputatie 7
Het is net als met alles zo. Periodiek moet je je 'pakket' tegen het licht houden. Dit geldt met alles, zoals verzekeringen, energie, tv en internet, etc.
Badge +6
Hoi,

Het is gelukt jammer dat ik het niet eerder wist maar goed.

Mvg,
Salimo


Hoi Samsung77,

Fijn om te lezen dat het gelukt is om overstappen naar de nieuwe prepaid prijzen.

@ RicoK bedankt voor het meedenken.

Reageer