Hallo,
Ik bel prepaid via simyo maar bij mijn wordt het starttarief van 10 cent er bij berekend.
Voorbeeld als ik 2,5 minuut bel dan word er 35 cent van mijn beltegoed afgeschreven ipv van 25 cent.
En dat is bij meerdere telefoon gespreken gebeurd vandaar dat mijn beltegoed in de min is.
Mvg,
Salimo
Bladzijde 1 / 1
Ik bel prepaid via simyo maar bij mijn wordt het starttarief van 10 cent er bij berekend.
Voorbeeld als ik 2,5 minuut bel dan word er 35 cent van mijn beltegoed afgeschreven ipv van 25 cent.
En dat is bij meerdere telefoon gespreken gebeurd vandaar dat mijn beltegoed in de min is.
Mvg,
Salimo
Ik zie in het systeem dat je nog gebruik maakt van de oude tarieven van Simyo waarbij er nog een startarief in rekening wordt gebracht. Je kan via je persoonlijke pagina via het tabblad 'Mijn instellingen & simkaart' overstappen naar de nieuwe tarieven.
Hallo,
Daar ben ik net pas achter gekomen maar waarom ben ik niet op de hoogte gesteld van de nieuwe tarieven.
Wijzigingen in de tarieven dan moet de klant daar op de hoogte worden gehouden is toch ook wettelijk bepaalt.
Salimo
Daar ben ik net pas achter gekomen maar waarom ben ik niet op de hoogte gesteld van de nieuwe tarieven.
Wijzigingen in de tarieven dan moet de klant daar op de hoogte worden gehouden is toch ook wettelijk bepaalt.
Salimo
Daar ben ik net pas achter gekomen maar waarom ben ik niet op de hoogte gesteld van de nieuwe tarieven.
Wijzigingen in de tarieven dan moet de klant daar op de hoogte worden gehouden is toch ook wettelijk bepaalt.
Salimo
Hoi Samsung77,
Als we jouw tarief veranderen, dan moeten we je daarvan op de hoogte stellen. Wij mogen jouw tarief niet zomaar aanpassen. Je blijft dus het tarief betalen waar jij mee akkoord bent gegaan. Je kunt er wel zelf voor kiezen om over te stappen naar de nieuwe tarieven. Dan betaal je geen starttarief meer, maar wordt wel je eerste minuut afgerond. Hoe je dat in orde maakt, heeft Natascha al uitgelegd. :)
Laat je even weten of het lukt?
Groetjes, Charlene
Hoi,
Het is gelukt jammer dat ik het niet eerder wist maar goed.
Mvg,
Salimo
Het is gelukt jammer dat ik het niet eerder wist maar goed.
Mvg,
Salimo
Het is net als met alles zo. Periodiek moet je je 'pakket' tegen het licht houden. Dit geldt met alles, zoals verzekeringen, energie, tv en internet, etc.
Het is gelukt jammer dat ik het niet eerder wist maar goed.
Mvg,
Salimo
Hoi Samsung77,
Fijn om te lezen dat het gelukt is om overstappen naar de nieuwe prepaid prijzen.
@ RicoK bedankt voor het meedenken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.