Skip to main content
antwoord

Waarom werkt mijn onbeperkte databundel op lage snelheid niet? (Prepaid)

• May 16, 2025
  • 5 reacties
  • 70 Bekeken

ik heb een onbeperkte internet bundel gekocht van 10 euro lage sneldheid.. maar ik heb geen internet gekregen ? hoe kan dat ?

~titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@Pieter68ja,

Bedankt voor je bericht. Ik kijk graag met je mee wat er aan de hand is.

Op je aansluiting zie ik dat je geen beltegoed had, hierdoor was je simkaart uitgaand geblokkeerd waardoor je geen gebruik kon maken van je internetbundel. Inmiddels zie ik dat je je beltegoed hebt opgewaardeerd, hiermee is je simkaart weer actief en kun je gebruik maken van je internetbundel.

Het is wel handig om te weten dat je met de onbeperkte internetbundel op lage snelheid alleen makkelijk kunt navigeren, whatsapp berichten versturen of e-mails zonder bijlage openen. Meer informatie over deze bundel kun je eventueel op onze website vinden.

Super bedankt voor jullie hulp ​@Groentjuh en ​@Kaas Berrie 25! 😊

Groetjes,
Roeqajja

5 reacties

• auteur
  • Beginner
  • May 16, 2025

Graag antwoord 

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • May 16, 2025

Graag antwoord 

Het forum is geen chat. Doorgaans is de reactietijd hier van moderatoren (= Simyo medewerkers) een werkdag.

Er zijn enkele mogelijkheden:

• De optie in Mijn Simyo "Internet op jouw Mobiel - Nederland” staat op uit. Zelfs met bundel, heb je geen internet als die optie uitstaat.
  • Je beltegoed is 0,00€. Bij dat beltegoed wordt al het uitgaande verkeer geblokkeerd. Ook internet ondanks dat je een internetbundel daarvoor hebt. Als je opwaardeert en een aantal minuten daarna je toestel uitzet voor een paar minute (en uiteraard daarna weer aan), dan zou het opgelost moeten zijn.

Kaas Berrie 25
Forum|alt.badge.img+1

ik heb een onbeperkte internet bundel gekocht van 10 euro lage sneldheid.. maar ik heb geen internet gekregen ? hoe kan dat ?

@Pieter68ja , ik ben ook ‘slechts’ een mede klant maar ik heb nog nooit gehoord van een “onbeperkte 10 € bundel met lage snelheid” bij Simyo.  Een moderator zal hier morgen ongetwijfeld helderheid verschaffen 💡.

Kaas Berrie 25
Forum|alt.badge.img+1

@Pieter68ja , ik ben ook ‘slechts’ een mede klant maar ik heb nog nooit gehoord van een “onbeperkte 10 € bundel met lage snelheid” bij Simyo.  Een moderator zal hier morgen ongetwijfeld helderheid verschaffen 💡.

Excuses, het kan dus wel, zojuist gelezen: 

“Prepaid van Simyo heeft een bundel met onbeperkt internet op lage snelheid. Hiermee kun je voor 10 euro 30 dagen onbeperkt internetten met een snelheid van 128 Kbps. Handig als je altijd online wil zijn zonder je zorgen te maken om kosten of je verbruik. De bundel heeft namelijk écht onbeperkt MB's”.

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • May 19, 2025

Hi ​@Pieter68ja,

Bedankt voor je bericht. Ik kijk graag met je mee wat er aan de hand is.

Op je aansluiting zie ik dat je geen beltegoed had, hierdoor was je simkaart uitgaand geblokkeerd waardoor je geen gebruik kon maken van je internetbundel. Inmiddels zie ik dat je je beltegoed hebt opgewaardeerd, hiermee is je simkaart weer actief en kun je gebruik maken van je internetbundel.

Het is wel handig om te weten dat je met de onbeperkte internetbundel op lage snelheid alleen makkelijk kunt navigeren, whatsapp berichten versturen of e-mails zonder bijlage openen. Meer informatie over deze bundel kun je eventueel op onze website vinden.

Super bedankt voor jullie hulp ​@Groentjuh en ​@Kaas Berrie 25! 😊

Groetjes,
Roeqajja