Is dat niet gelijk te trekken met de opwaardeertijd van het bellen? (Half jaar.)
Jullie pakken feitelijk iets af van de consument waar hij of zij wel voor betaald heeft!
Gr,
Jacob
PS Zie het anders als een tip. (Wat zou er tegen kunnen zijn?)
Is dat niet gelijk te trekken met de opwaardeertijd van het bellen? (Half jaar.)
Jullie pakken feitelijk iets af van de consument waar hij of zij wel voor betaald heeft!
Gr,
Jacob
PS Zie het anders als een tip. (Wat zou er tegen kunnen zijn?)
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik kan mij voorstellen dat je wilt dat de prepaid internet bundels langer dan één maand geldig zijn. Op dit moment is het inderdaad zo dat deze bundels 30 dagen geldig zijn. Het is niet onze bedoeling geweest om je het gevoel te geven dat wij iets van jou afpakken. Waarom deze bundels 30 dagen geldig zijn kan ik je niet echt uitleggen. Dit is nou eenmaal de voorwaarden die hieraan hangt. Wat ik wél kan doen is jou feedback doorzetten naar de juiste afdeling. Wellicht zullen zij het in consideratie nemen om de prepaid internetbundels geen einddatum te geven, maar dit kan ik natuurlijk niet beloven.
Groetjes,
Seren
Hoi,
In het kader van ‘Waarom duur doen?’ zou het fijn zijn om internet-bundel-tegoed langer houdbaar te houden dan alleen die 30 dagen. Laat het vervallen of blokkeer na ½ jaar of 1 jaar en na opwaardering weer beschikbaar.
Gr,
Jacob
PS Dat is eigenlijk het enige wat nog stoort.
PS2 Vooral als je weinig beller bent en meer voor de bereikbaarheid en soms toch ff online iets wil opzoeken onderweg als er geen wifi is dan is zo'n bundel (ook al begint het bij 5 euro) teveel van het goede.
PS3 Vind gewoon dat jullie dat gewoon moeten doorvoeren!
Hoi
Bedankt voor je bericht. We zullen je tips hierin zeker meenemen! Wie weet wat de toekomst brengt .
Voor nu is het alleen mogelijk om de Prepaid internetbundel automatisch te verlengen. Na 30 dagen krijg je dan automatisch een nieuwe internetbundel en deze kosten halen we meteen van je beltegoed af. Dit kan je instellen via Mijn Simyo > Overzicht, dit kan alleen via de website!
Je kan de internetbundel alleen automatisch verlengen als je het beltegoed automatisch laat opwaarderen als dit onder de 2 euro uitkomt. Ook dit kan je instellen via Mijn Simyo > Overzicht. Zo weet je zeker dat je altijd voldoende beltegoed hebt om de bundel te verlengen.
Mocht je nog vragen of tips hebben laat het dan gerust weten.
Groetjes,
Amy
Ik vind de internetbundels misleidend. Nergens staat vermeld dat deze na 30 dagen vervallen, pas als je deze hebt afgesloten blijkt dat deze 30 dagen geldig is. Als ik dat geweten had, dan had ik een andere bundel afgesloten. Ik wil graag deze aanschaf terugdraaien. Hoe kan dit geregeld worden?
Hoi
Ik denk dat je je vergist.
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoelang-is-mijn-beltegoed-geldig-prepaid-243
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent over onze Prepaid internetbundels!
Ik zie dat
Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.
Groetjes,
Amy
Ik geloof niet dat dit echt wordt verstopt. Op de prepaid pagina staat het onder het "i”-knopje achter "Extra internetbundels” en onder "Informatie over Prepaid” → "Tarieven”. Ook de prepaid tarieven pagina is duidelijk.
Hoe dan ook kan alleen een moderator hierover beslissen. Een vuistregel is in ieder geval dat een bundel ongebruikt moet zijn.
Ik heb het nogmaals nagekeken. Als ik via ‘mijn Simyo’ de internetbundel aanschaf zie ik niet dat deze 30 dagen geldig is. Mijn advies is om dit op die pagina te vermelden. Hierdoor voel ik me misleid, ik heb nu een grote bundel besteld in de veronderstelling dat die langere tijd gebruikt zou kunnen worden (net als het beltegoed). Als het duidelijk vermeld had gestaan had ik een kleinere bundel gekozen.
dit is een schermafdruk van de pagina, ik zie nergens een ‘i’-tje of een verwijzing naar de pagina waar
Het wordt op meerdere pagina's aangegeven. Wel kan ik me voorstellen dat je dit op de bestelpagina zelf ook graag wilt terugzien. Ik zal dit daarom voorleggen bij de desbetreffende afdeling .
Groetjes,
Amy
Is er al nieuws over dit ‘probleem’?
Stuur dit anders eens door die hier over kan en mag beslissen!
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je dit even navraagt.
Destijds heb ik dit voorgelegd bij de afdeling die hierover gaat maar is hier nog niets mee gedaan. Zojuist heb ik dit nogmaals voorgelegd. Ik kan niet garanderen dat dit op korte termijn zal worden aangepast. Mijn excuses dat ik niet meer informatie voor je heb.
Groetjes,
Amy
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.