Is dat niet gelijk te trekken met de opwaardeertijd van het bellen? (Half jaar.)
Jullie pakken feitelijk iets af van de consument waar hij of zij wel voor betaald heeft!
Gr,
Jacob
PS Zie het anders als een tip. (Wat zou er tegen kunnen zijn?)
Is dat niet gelijk te trekken met de opwaardeertijd van het bellen? (Half jaar.)
Jullie pakken feitelijk iets af van de consument waar hij of zij wel voor betaald heeft!
Gr,
Jacob
PS Zie het anders als een tip. (Wat zou er tegen kunnen zijn?)
Beste antwoord door Seren
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik kan mij voorstellen dat je wilt dat de prepaid internet bundels langer dan één maand geldig zijn. Op dit moment is het inderdaad zo dat deze bundels 30 dagen geldig zijn. Het is niet onze bedoeling geweest om je het gevoel te geven dat wij iets van jou afpakken. Waarom deze bundels 30 dagen geldig zijn kan ik je niet echt uitleggen. Dit is nou eenmaal de voorwaarden die hieraan hangt. Wat ik wél kan doen is jou feedback doorzetten naar de juiste afdeling. Wellicht zullen zij het in consideratie nemen om de prepaid internetbundels geen einddatum te geven, maar dit kan ik natuurlijk niet beloven.
Groetjes,
Seren
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.