Kloppen deze mailtjes wel? Er wordt gesteld dat ik 5.5 maand niet heb gebeld, maar als ik in de app kijk dan blijken dat maar 2 maanden te zijn.
Beantwoord
Waarom krijg ik een waarchuwingsmail voor het afluiten van mijn prepaid aansluiting?
Beste antwoord door Veerle
Welkom op het Forum!
Het klopt dat je met een prepaid 1 keer in de 6 maanden moet bellen, sms’en of opwaarderen. Hierdoor houd je je account actief.
Het zou gek zijn als jij na 2 maanden al deze waarschuwing mails zou krijgen, dus ik heb even naar je account gekeken. Jouw laatste verbruik voor dat account was in augustus, dus het klopt wel dat je die mail van ons gekregen hebt. Je hebt wel weer netjes gebruik gemaakt van je aansluiting in januari. Je zit dus gewoon weer goed voor de komende 6 maanden :)
Groetjes,
Veerle
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.